ervaring met stip.reizen...

• Jaap en Ria

Hallo reisliefhebbers,

Vandaag zijn we teruggekomen van onze rondreis door Thailand van 15 dagen.

De reis is fantastisch, de reisleiding, verzorging, bus ed ook prima.

De groep bestond uit 16 personen en we konden het met elkaar goed vinden.

De hotels waren niet allemaal even mooi, maar de laatste was het einde.

Een punt van aandacht is er wel. Stip reizen adverteert met dat je nauwelijks zakgeld mee moet nemen, maar dat is niet zo.

Buiten het inclusieve programma komen er nog kosten bij voor extra activiteiten, drinken, aparte eetgelegenheid voor ongeveer € 750,00. Dus daar zul je rekening mee moeten houden.

• Rene van Wolferen

Ik zou nooit meer bij stipreizen boeken. Men verkoopt reizen die niet bestaan.

Mijn ouders boekten er in sept 2009, kregen de rekening en betaalden.

Nu in mrt 2010 werd er vrolijk geannuleerd. Overboekt……

• Fengzi Marco

Dan krijg je toch de mogelijkheid een andere reis of dezelfde reis op een andere datum te boeken. En als dat niet lukt, dan krijg je toch je geld terug (minus wat kosten).

Zover ik kan nagaan is stip.reizen aangesloten bij SGR en ANVR. Misschien dat je ouders daar een klacht kunnen indienen.

Ik heb geen ervaring met ze en kom ook nooit reisleiders van ze tegen. Van VNC, Djoser, Sawadee, Konig Aap en Arcadia kom ik wel regelmatig reisleiders tegen.

• aad

alles is terug te vinden op de site van Louise Cruises, hele mooie filmjes van verschillende cruisers en ook de prijzen van de excursie's zijn daar terug te vinden

veel plezier.

aad

• wthielen

Hallo Sonja,

Was jullie gids toevallig ene Rob? wij hebben namelijk in 2005 een reis naar Thailand gemaakt en hadden toen ook een nederlandssprekende Vlaamse reisleider die erg boeiend kon vertellen en met veel enthousiasme onze reis tot een succes heeft gemaakt. Hij sprak altijd heel rustig en herhaalde vaak de belangrijkste dingen.

Tijdens onze rondreis vertelde hij dat hoopte op een baan/ werkplek in China omdat china hem heel erg aanspak.

Nu gaan wij zelf in Sept naar China en het zou wel leuk zijn als we Rob als reisleider weer zouden ontmoeten. De kans hierop lijkt mij klein maar je weet maar nooit.

Gr Wim en Inge

www.dracevac.nl

• hilde

hallo,

we willen de 16 daagse marokko doen in oktober ,heeft er iemand ervaring mee ?? lijkt me heel interesant ,maar ik denk wel heel vermoeiend?

Groetjes

• Fengzi Marco

Marokko? En ik maar denken dat dit prikbord over China gaat.

• Tineke

Hallo Els

Wij willen in juli met stipreizen de hoogtpunten van china gaan doen. Je zegt dat het heel vermoeiend is.Wij willen graag met onze kindern gaan van 18 en 16 jaar.

Raad je het aan ??

• Lena

Hallo, Vorig jaar met vriendin dolce vita cruise 8 dagen gemaakt, super verzorgt, prima eten, wat kleding betreft, wel wat gekleed maar geen galakleding verplciht

Gaan nu in Juli met louisline turkye/griekenland ook via stip boeken. fijne vakantie!

• Annelies Martens

Hoi,

Heeft iemand ervaring met de 8 dagen Beijing van Stipt en de reis met China Southern Airlines?

Verblijf in het Feng Zyan Hotel. Kent iemand dat?

Bedankt vast!