ervaring met stip.reizen...

• Astrid Bekkers

Beste Anneke,

Ik zag dat jullie vorig jaar met Stip een rondreis in Thailand wilden gaan maken. Ik weet niet of de reis nog door is gegaan maar zo ja; hoe was het. Wij willen met ons gezin (1 jongen van 15) dit jaar gaan. ZIjn de afstanden die je reist goed te doen, hoe zijn de hotels, is het voor kids leuk, reis je met een groot gezelschap, heb je genoeg vrije tijd om zelf dingen te ondernemen?

Ik zou er erg blij mee zijn als ik een mailtje mag ontvangen.

Groetjes

Astrid Bekkers

• b.sneller

Hallo luitjes,

Wij willen ook een cruise maken. Nog nooit eerder gedaan! Nu valt mij op bij de aanbieders (bv. STIP) dat je geen echte invloed hebt op de keuze van de kamer (hut). Soms kun je kiezen tegen bijbetaling voor een buitenhut, maar welke soort hut op welk dek???…….dat blijft een verrassing.

Ik ben ook benieuwd of je tijdens het varen (meestal 's nachts) in je hut veel merkt van het motorgeluid en/of andere scheepsgeluiden. Is het een voordeel wat dit aangaat een hut te hebben in de voorste helft van het schip??

Hoe bevalt (als ervaring aanwezig) een binnenhut?? Geen gevoel van ”opgesloten zitten”??

Dank aan diegenen die ons voorgingen en bereid zijn hun ervaringen te delen!!!!

Vriendelijke groet,

• Dewi

Wij gaan in juli met Stipreizen naar Thailand. Dit is de all in reis. Heeft iemand ervaring met deze reis? Wat zijn de voor- en nadelen?

• rubendvrs@gmail.com

Hallo Diepstra,

De ervaringen zijn over het algemeen erg positief. Ik ben zelf ook met Stip Reizen naar Thailand geweest en dat beviel uitstekend!

Zie ook mijn ervaring hier: http://www.rondreis.nl/reisorganisaties/stip-reizen/

Wat Stip vooral goed maakt is dat de prijzen gewoon heel scherp zijn. De reizen zelf zijn goed opgezet!