ervaring met stip.reizen...

• anja salazar duany

Wie heeft ervaring met de cruise of iets soortgelijks die wij gaan maken op 8 april-18 april via Stip reizen ( vliegen met Corendon)

istanbul (2 nachten) mykonos,israel,egypte,kreta,athene en afsluiten met 1 nacht istanbul?

Inderdaad weinig informatie op de site terug te vinden

excursie prijzen e.d.?

Wie weet of je echt een gala outfit moet aanschaffen op louis cruise line? Of is iets minder formeel (dus geen smoking of maatpak en cocktail- of gala jurk) ook voldoende?

groetjes

Jorge en Anja

• ellen

(tu)Ik ben vorig jaar met stipreizen naar thailand geweest.

Het was in een woord geweldig. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed.

Moet daar bij wel vermelden dat wij ook wel een hele groep hadden en geweldige gidsen Tanneke en Art.

Goed gegeten en gereisd met airberlin was gewoon heel goed verzorgd.:D

Willen ook nog naar china dus als iemand daar ervaring mee heeft? Ik hoor het graag

• azrobbie

wij hebben gisteren geboekt met stip naar china , echt veel zin in

• wthielen

Hallo Azrobbie,

Wij hebben de 15 dgn rondreis geboekt met vertrek op 02-09-2010. wanneer gaan jullie?

Groetjes Wim en Inge

www.dracevac.nl

• anneke koemans

Beste Ellen, ik wil graag met mijn gezin (man en 3 kinderen van 16,13,10 jaar) de 22 dagen reis maken door Thailand. Misschien kan u een paar vragen beantwoorden. Reis je met een grote groep. Heb je genoeg tijd om dingen te bekijken. Hoe zijn de hotels met name voor de kinderen.Wat is u algemene indruk van de reis? Ik zou het fijn vinden als u reageert. Alvast dank hiervoor!

Anneke Koemans

• azrobbie

5 AUG

• wthielen

Hallo Azrobbie,

Dan wachten we je ervaring met stip reizen maar geduldig af en hopen we dat het een goede ervaring wordt, maar daar hebben we alle vertrouwen in.

Het is nu nog vroeg maar alvast een fijne vakantie met heel veel voorpret.

Wim en Inge

www.dracevac.nl

• Margreet

Wij gaan 22 juni met Stipreizen de rondreis Sawadee Thailand doen, heeft iemnd deze rondreis al een keer gedaan?

Ik hoor graag hier meer over.

Groetjes Margreet

• Arie

Wij willen een rondreis Marokko doen wie heeft hier ervaring mee .

• Els Peereboom

Wij zijn mei 2009 met een middellandse zee cruise van Stip geweest. Was echt SUPER. Alles heel goed geregeld.

In augustus 2009 hebben we via Stip een rondreis China gedaan. GEWELDIG. !! Het is wel een druk programma (heel vermoeiend) maar je ziet ontzettend veel en alles is goed geregeld.