Vliegen naar China

• ils

er staan leuke aanbiedingen op bm air, maar dan is volgens mij aankomst en vertrek vanaf dezelfde luchthaven, je kunt het natuurlijk altijd vragen of je die kunt combineren.

KLM komt binnenkort met aanbiedingen laten ze weten in een nieuwsbrief, ben erg benieuwd. Vorig jaar december inderdaad voor 425 euro pp van Antwerpen (thalys naar Amsterdam) shanghai gevlogen. Zie deze mogelijkheid nu helemaal niet meer terug. Thalys was handig omdat je dan bij terugkomst je koffers op Schiphol al in handen hebt en de trein naar Antwerpen kunt laten schieten. Vlieg je op Brussel dan moet je daar heen om je koffers te krijgen.

Britisch airways is ook niet duur op het moment.

• wim

Heb net aanbieding met Aeroflot in beeld:

vlg. jaar juli vanaf Dusseldorf naar Shanghai en in aug. terug vanaf Beijing

met 3 volwassenen: €1487,00!

Ga ik zelf zeer wrsch. boeken.

• Robin

Hallo,

Ik boekte via de Duitse aanbieder www.airlinedirect.de

Ik vloog retour vanaf Dusseldorf naar Guangzhou ( net boven Hong Kong ) voor 404,- inclusief toeslagen !

Zelf woon ik in de buurt van Nijmegen en Dusseldorf is dan een goede opstapplaats

Groetjes Robin

• lianne

Hallo Maarten,

Ik heb dit jaar in februari kunnen boeken met Qatar Airways vanaf duitsland naar Beijing voor 330 euro!

Ik had een abonnement op diverse vliegmaatschappijen, en kreeg deze aanbieding in mijn mailbox.

Je kon maar 3 dagen boeken (3-4-5 februari) en dan vliegen tot eind juni.

Ik vond het een superaanbieding en heb er niet al te lang over getwijfelt. Qatar is een 5* maatschappij, en dat bleek ook.

Ik weet natuurlijk niet of ze komend jaar ook weer met zo'n superprijzen komen!

Lianne

Bosch Vertrekt

• Fengzi Marco

Wat betekend 5* maatschappij?

• lianne

Kom op Marco! Een 5 sterren maatschappij natuurlijk!

• Fengzi Marco

Maar wie kent die sterren toe? Wanneer ben je 5*****

• lianne

Ja, da's een goeie natuurlijk.

Ik heb het voor je opgezocht; het is skytrax en de website waarop je dit kunt nalezen is

Airline Quality

Ik weet natuurlijk niet hoeveel vertrouwen we in zo'n website mogen hebben, maar ik was wel overtuigd na de vluchten met Qatar, het is echt de beste maatschappij waarmee ik ooit gevlogen heb.

En dat voor die prijs……!

Ik heb deze zomer ook met een 4* maatschappij gevlogen, Etihad. Die was echt een stuk minder. Ook nog steeds goed genoeg hoor!

• Fengzi Marco

Er was vroeger een maatschappij uit Australie. Nooit wat mee aan de hand. Vroeger was er ook een Russische maatschappij. Altijd problemen. Welke van de 2 is nu het meest in het nieuws? Als ik naar China ga, vlieg ik altijd met China Southern.

• Didier

Hoi

Vliegen 7 april vanaf Dusseldorf naar Beijing en 6 mei vanuit Bangkok terug met Emirates voor 707 euro.

Na 5 dagen Beijing vliegen we naar Hanoi waarvandaan we langzaam naar het zuiden afdalen.

Vlucht HCMC naar BKK met airasia 42 Dollar