ervaring met stip.reizen...

  • Martita

    Hallo,

    ik wil een verre orient reis boeken via stip.reizen, het scheelt aanzienlijk in vergelijk met andere aanbieders.

    Is er iemand die ervaring heeft met deze organisatie? (stip is van BBI),

    graag jullie respons,

    alvast dank en groetjes,

    Martie

  • wen

    Hallo,ik wil ook graag weten of er iemand ervaring heeft met Stip.reizen.

    Ik wil en reis boeken maar twijfel omdat de prijs wel ERG aantrekkelijk is.

    Bedankt voor je reactie,groetjes Wen

  • theo

    Hebben jullien al reactie gehad en/of geboekt….heb ook meerdere malen de goedkope aanbiedingen gezien, en ben ook heel erg nieuwsgierig!!

    gr.

    Theo

  • ils

    volgens mij wordt dezelfde reis door bbi reizen aangeboden. en ik heb hem nog ergens anders gezien, maar weet even niet waar.8-)

    Aantrekkelijke route voor aantrekkelijke prijs. Dat laatste is vooral te danken aan de trein/busreizen die in het programma zijn opgenomen, die kosten namelijk in China bijna niets en je spaart hotelnachten uit.

    Bovendien is er nog een verplichte bijdrage voor entreegelden/gids etc van €100 en zitten niet alle excursies er in.

    Maar toch leuke reis (als je van het reizen in een groep houdt)

  • Stefan

    Stip heeft dezelfde organisatie als BBI (wat via de Makro wordt aangeboden). In een perbericht stond dat ze in 2008 meer dan 90.000 passagiers op vakantie hebben gestuurd en dit jaar zijn ze weer fors gegroeid. Ze zijn aardig aan de weg aan het timmeren. Ze hebben vaak scherpe aanbiedingen (ze garanderen ook de laagste prijzen). Een nieuw bedrijf, maar met mensen die jarenlang ervaring hebben in de branche. Evenals hun partners.

  • h.glezer@home.nl

    zeer goede ervaring vorig jaar in thailand geweest. nu naar china aanrader gr h.glezer

  • Rooze

    Wij willen en cruisse maken in maart 2010 vanuit Genua oostelijke middelandse zee. Kent iemand deze boten van Louis maatschappy uit Cuprus.

  • Johan

    Heeft iemand ervaring met Stipreizen. Wij willen met deze organisatie evntueel naar Zuid Afrika gaan.

  • Martie

    Hallo,

    zeker doen, ben net terug van een mooie rondreis met stip. Alles perfect geregeld. Goede organisatie,

    succes

  • Jaap

    Hallo,

    Wie heeft al met Stip de 22 daagse rondreis in Thailand gedaan ?

    Ik ben benieuwd naar de ervaringen met deze voor mij nog vrij onbekende touroperator.

    Gr. Jaap