Wat is de lol van een Chinese tattoo?

• Peter

Ik hoop toch echt dat je mijn persoonlijke situatie de volgende keer buiten beschouwing wilt laten. Het staat totaal los van dit onderwerp en de discussie die ik hier begin… Niets meer dan dat.

• david

sorry dat ik jouw persoonlijke situatie erbij haalde, maar ik vond dat je te chinees reageerde, daarom deze vergelijking. Volgende keer zal ik de plaatsnaam weg laten ok?

Ik vat het niet persoonlijk op, maar jij vraagt ons om ergens niet op te reageren als het ons niet aanstaat en het onderwerp te laten. Je spreekt jezelf tegen, eerst zeggen dat we niet moeten reageren als het ons niet aanstaat om vervolgens hetzelfde te doen.

By the way er zijn vele keren goede antwoorden gegeven over dit onderwerp en we vallen in herhaling. Alex heeft een gewone vraag neergezet op dit prikbord om een discussie te openen. Jij hebt een mening, ik heb een mening en anderen hebben ook een mening en ik denk dat we die hier mogen uitten. Lees alle reacties op Alex' bericht en de 2 berichten van Juan er maar goed op na voordat je oordeelt dat we niet moeten zeuren.

• Peter

“Alex heeft een gewone vraag neergezet op dit prikbord om een discussie te openen.”

En wat ik doe is daarop reageren… simpel…

• Peter

Het gaat me niet om een plaatsnaam of niet… ik meng me in een discussie, waarbij m'n persoonlijke situatie er gewoon niet toe doet.

Ik vind het onderwerp inderdaad onzinning en meng me daarom in deze discussie.

“Jij hebt een mening, ik heb een mening en anderen hebben ook een mening en ik denk dat we die hier mogen uitten.” Precies… daarom reageer ik ook, om de discussie wat op te laden… :)

• david

Peter, je weet echt niet wat je geschreven hebt geloof ik.

Dat jij je mening geeft is helemaal ok, daar gaat dit ook om. Maar jij schrijft en ik citeer: “Als je het vervelend vind die vraag, sla hem over en kijk je er niet naar. Simpel toch…? Hoef je er ook geen bezwaar tegen te hebben.”

Ik lees hier uit dat als het ons niet aanstaat we beter niet kunnen reageren. Dan kill je dus de discussie die je nu opeens wel weer ok vindt.

Dat is m'n hele punt wat ik al sinds zaterdag duidelijk probeer te maken aan je. Wij discussieren ergens over, jij vind het een onzin onderwerp, geeft je mening (wat gewaardeerd wordt) om vervolgens te zeggen dat het een onzin discussie is, waar we niet op moeten reageren als het ons niet aanstaat.

• Peter

Nee… dat is niet wat ik bedoel. Je begrijpt me daarin verkeerd en weet niet goed hoe ik dat kan uitleggen… Heb het geprobeerd, maar je begrijpt me niet… Kan daar verder weinig aan doen ben ik bang…

• david

……we begrijpen elkaar niet in deze kwestie. We interpreteren elkanders bericht helemaal verkeerd. Dus ik laat het hierbij.

• robert

wanneer wordt deze soap uitgezonden?

• Peter

Welke soap? Er is geen soap gaande… we proberen een discussie te houden hier, maar begrijpen elkaar verkeerd!

• david

;-) ja lijkt best wel op een soap…….;-)