hoe zit dit precies

  • peatstreet

    geachte lezers,

    Ik chat reeds geruime tijd met een meisje uit china, en ben daar dit jaar ook op bezoek geweest. Nu wil ik haar uitnodigen voor een tegenbezoek, doch zo links en rechts hoor ik dat dit nogal op veel problemen(kan) stuiten'

    Heb geinformeerd bij de IND, en aan die woorwaarden, zal ik kunnen voldoen. Ik stel mij garant voor die 3 0f 4 weken, en sluit hier een ziektekosten verzekering af.

    Doch ik krijg te horen dat de grote problemen in China zullen liggen. Zij studeert nog, en hoopt in Januari haar diploma te krijgen. Heeft nauwelijks eigen inkomen, alleen af en toe bijbaantje. Heeft dus ook ( nog) geen baan. Ik betaal de ticket.

    Vraag: Weet iemand aan welke voorwaarden zij moet voldoen om hier als gast te kunnen komen.

    Zie gaarne serieuze antwoorden tegemoet

  • waiguoren

    Hi Peatstreet ni hao.

    Zep even door naar de volgende website van de ,, Gele Draak,, en ik ben er van overtuigd dat de soep niet zo heet gegeten word, alsdat hij word opgediend, en dat daar de juiste antwoorden te vinden zijn .

    Dit om veel geschreeuw en weinig wol hier te vermijden , gezien je vraagstelling http://www.geledraak.nl /html/forum/viewtopic.php?p=19103

    Veel succes ( Zhu ni Chenggong)

    Luo Ni /Qingdao .