visum voor china

  • hbaken

    Waar moet ik nu in Den Haag zijn om het visum persoonlijk aan te vragen?

  • Fengzi Marco

    Ik zou het proberen bij de Chinese Ambassade: Willem Lodewijklaan 10, 2517 JT Den Haag. 070-3065061

  • hbaken

    Dacht ik ook, maar heb weer ergens gelezen dat ze daar geen visum meer geven en dat men nu naar visa center den haag moet 6de rijswijkseweg 60… Wat nu?

  • Fengzi Marco

    Dat zou ik niet weten, misschien even bellen. Ik regel ons visum altijd via de ANWB.

  • martin1006

    Er worden geen visums meer afgegeven aan de Willem Lodewijklaan. Het nieuwe adres ligt op een steenworp afstand van station Holland Spoor.

    Kijk hier voor verdere uitleg en een tweetal google maps die ik heb gemaakt voor zowel de auto als de trein.

    Informatie aanvragen visum voor China

  • hbaken

    hoi martin, ik had het zelf ook al gevonden en ben inmiddels al daar geweest.

    toch bedankt voor de moeite .

  • Fengzi Marco

    Toch vraag ik mij af waarom jij je visum in Den Haag wilde halen. Wij hebben ons visum, via de site van de

    ANWB, 14 juli aangevraagd en 24 juli konden wij ons paspoort met visum weer ophalen. De kosten EUR 226,40. Maar dat is zonder de kosten van onze schoenzolen, want het is wel even 5 minuten lopen van ons huis naar de ANWB.

  • hbaken

    Ik vroeg op 7 aug. het visum aan en kon het vandaag laten ophalen! Kosten Euro 141,40 voor 2 personen.

    Als je toch in Den Haag moet zijn en ‘n familielid kan de paspoorten weer ophalen ’n koopje toch?

  • Fengzi Marco

    Dat klopt, maar wij komen nooit in Den Haag. Ik ben veel te bang een politicus tegen te komen. Ben daar nogal allergiesch voor.