Malerone aangeboden (45 stuks)

• robeglotter

Over van onze reis: 45 tabletten Malarone 250mg/100mg film-coated (GlaxoSmithKline), inclusief verpakking en bijsluiter. Houdbaarheidsdatum: 03-2016. Waren 3,13/stuk. Voor 100€ mag je ze hebben.

• TjitskeWJ

Nee, ik heb vooralsnog geen belangstelling voor je Malerone. Maar wel een vraag daarover. Voor welk gebied had je deze tabletten nodig? Wij gaan volgend jaar (april/mei) naar China, en volgens ons hebben wij ze niet nodig, maar ik begin nu toch te twijfelen.

• robeglotter

We hadden ze mee naar Zuid-Afrika (Noord-Oost) maar na een week niet langer geslikt omdat het aantal muggen zeer beperkt was en wij juist veel Deet hadden meegenomen welke de paar muggen wel op afstand hielden. M.b.t. China. Daar zijn wij vorig jaar geweest en had ik Lariam bij me maar werd er depressief van. Hangt er dus vanaf waar je zit. Diverse sittes geven aan waar je ze nodig hebt.

• Fengzi Marco

Deze rotzooi heb je helemaal niet nodig. Zeker info gekregen van de lokale GGD?

• TjitskeWJ

dag Robeglotter,

Zou je concreet kunnen aangeven welke sites je bedoelt, waar je info vindt over waar je in China malaria-tabletten nodig zou hebben?

vr.gr.

Tjitske

• robeglotter

Hoi Tjitske,

Er zijn diverse sites welke overzichten geven van alle landen. Google et voila!

Dit is er 1: http://www.vaccinatiesopreis.nl/malaria-china/

Vr gr. Rob

• Fengzi Marco

De site van het Havenziekenhuis is het meest betrouwbaar.