Nederlanders gezocht in China

• GvGemert

Gero BV zoekt nederlandse bedrijven en personen in China voor het introduceren van milieuvriendelijke middelen om het milieu van China te sparen door toepassing van deze middelen in de bouw.

daarmée spaart u samen met ons het milieu en de mensen in China.Spreekt u deze boodschap aan en heeft u onze site bekeken reageer dan aub. www.geromilieutechnieken.nl

• rotflmao

Ik heb jullie website bekeken en misschien doe ik wel wat aannames aangezien ik niet weet of jullie reeds bestaande verkoopkanalen in China hebben, maar ik denk niet dat “sparen van het milieu” de juiste strategie is voor China. Het milieu is hier voor veel mensen niet echt belangrijk en helemaal niet voor hen die het liefst zoveel mogelijk geld verdienen. Waarschijnlijk dat een lage prijs of goede kwaliteit van de materialen beter in staat zullen zijn Chinezen te overtuigen en dan vooral het eerste.

Dat neemt niet weg natuurlijk dat China een goede afzetmarkt zou zijn. Het hele land is als het ware een grote bouwput op het moment.

• GvGemert

Geachte,

Dank u voor uw reactie !

U krijgt mijn reactie komende week !

G.van Gemert.