serieuze relatie gezocht

  • Aal

    Hallo chinese dame,

    Ik ben op zoek naar die een leuke spontane single, gescheiden of weduw Chinese vrouw, die niet rookt, voor vaste lat-/sexrelatie. Leeftijd bij voorkeur ouder dan 43 jaar, maar is geen must. Het liefst uit de omgeving van Den Haag, Scheveningen of uit de omgeving van Almere-Lelystad-Utrecht-Amsterdam. Afstand is geen bezwaar, want ik eigen vervoermiddel en ik kan mij dus eenvoudig verplaatsen. Ik kan je ophalen en brengen indiebn gewenst.

    Ik ben een blanke NL gescheiden man van 53 jaar. Ik ben 180 cm. lang, ik heb kort grijs haar en ik heb bruine ogen. Ik ben brildragend. Ik ben goed gemanierd en ik ben niet gewelddadig of ruw. Ik heb geen a-sociaal gedrag of uitingen. Ik ben eerlijk, integer, trouw, gezond, ik rook niet en ik drink zelden alcoholische dranken. Ik heb 3 volwassen kids. Ik ben inmiddels opa. Ik woon hoofdzakelijk alleen, en ik ben dat alleen zijn beu en meer dan zat.

    Wie O Wie, een van de Chinese vrouwen ziet een relatie met mij wel zitten en wil een relatie met mij aangaan. Dit is geen Fake! Geen smsdienst! Geen vergoeding!

    Dan is dit je kans! Pak die kans. We hebben Echt contact. Alles is in goed onderling overleg te regelen. email mij a.57@live.nl . Je krijgt antwoord vban mij mits je een serieuze reacrtie stuurt!

  • Koos

    Ik zou zeggen probeer gewoon een Nederlandse Aziatische dating site zoals www.pinblu.nl

  • Petervdbrink

    probeer het eens met het Chinese chatprogramma QQ.