eerste week oktober

• Marcel

Wij hebben bijna een rondreis geregeld voor begin oktober ( 1 t/m 13)

De eerste dagen zitten we in Beijing en 6 oktober gaan we richting Xian. Alles staat dus vast wat betreft vervoer…maar toch

Hoe erg is die drukte dan in Beijing en eventueel nog Xian. Is het zoveel erger als anders…???

Graag een reactie, we kunnen nu nog terug en de reis annuleren

Marcel

• senna

hoi marchel,

ik ben net terug van een rondreis met bbi naar china.

we gingen van being naar xiam met de nacht trein en het is best te doen je heb een cabine met twee stapelbedden.

de hygiene is niet zo goed in heel china dus ook in de trein niet maar het is te doen hoor. we zijn ook met een dagtrein mee geweest en dat is erg vermoeiend je heb wel een zitplaats geboekt maar ook het pad in de wagon staat vol met chineese en als je naar de toilet moet dan moet je je tussen de mensen doorwringen. maar china is zo'n leuk en mooi land dat je dit er voor over heb. het is echt geweldig daar. ik ben blij dat ik het gezien heb. maar het is wel erg druk zeker op de stations. maar om het daarvoor de reis af te zeggen zou ik niet doen.

groetjes

• ils

http://www.chinaholidays.com/guide/travel-tips/chinese-calendar-public-holidays.html

van 1 t/m 7 oktober is heel China vrij. Ik zou persoonlijk niet reizen in die periode.

Kun je je reis niet een week opschuiven, dat scheel heel veel Chinese toeristen.