Gezocht: docent Chinees voor studenten Vrije Universiteit

• Mandy Hoogervorst

Vijfentwintig derdejaars en masterstudenten aan de Faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde van de Vrije Universiteit zoeken een persoon die hen een aantal Chinese lessen kan geven.

De groep studenten houdt zich vanuit een zakelijk perspectief een jaar lang bezig met China. In maart 2011 vertrekken zij voor vijf weken naar China. Om zich goed voor te bereiden op dit bezoek, zijn zij voor de maanden september tot en met november opzoek naar iemand die de Chinese taal machtig is en hen Chinese les kan geven. De belangstelling gaat uit naar een korte introductiecursus van 10-15uur. Een kleine vergoeding behoort tot de mogelijkheden.

Heeft u interesse, mail dan naar Mandy Hoogervorst via internalaffairs@arp-vu.com

• christin_lena

Hoi, mijn naam is Mengxue Liu. Ik kom uit Beijing, China.

Vanaf september begin ik met mijn master programma aan de VU.

Ik vind het heel interessant dat jullie Chinees gaan leren.

Chinees( Mandarijn) is mijn moeder taal en ik bezit ook nederlandse taalkennis. Verder spreek ik ook Engels en Duits.

Omdat ik zelf taalstudente ben weet ik goed hoe ik systematisch taallessen zou kunnen geven.

Ik heb thuis ook goed lesmateriaal om Chinees te leren..

Bovendien ben ik zelf een studente aan de VU en is het misschien makkelijk, als we in de universiteit gaan afspreken en lessen organiseren.

Als masterstudente heb ik nietzo heel veel lessen dus Ik ben flexibel.

Ik geloof dat ik heel geschikt ben, om jullie de Chinese lessen te geven.

Jullie kunnen met mijn contact opnemen via e-mail.

Mijn E-mail adres is:

christin-lena@hotmail.com

groetjes

Mengxue