Wij overwegen een reis naar China te maken en zouden graag tips willen ontvangen over een goed hotel (prijs/kwaliteit verhouding) in Beijing.
bedoel je het Taiwan hotel naast het novotel Peace Beijing, dan was dat in maart gesloten alle spullen werden er uit gehaald.
Marga, misschien kun je aangeven in welke klasse je een overnachting zoekt. hostel, 3 of 4 sterren hotel.
Kijk ook eens op elong.net of english.ctrip.com of op boo.com
Zelf geef ik de voorkeur aan een hotel dicht bij een metro station, liefst in het centrum van de stad.
Een hostel is basic (wel mogelijkheid eigen douche/toilet) maar altijd wel erg gezellig door de vele reizigers en aanspraak + makkelijk treintickets en tours te boeken. Hotels zijn er in alle soorten en maten. Genoemde Notovtel Peace Beijing is erg (misschien te) Westers, wel super de luxe en goed centraal gelegen. Je mist hier de aanspraak, maar ja je krijgt dan wel weer luxe. Het is maar net wat je zoekt.
Hey Jac,
Probeer op de volgende link, prijzen en meer info staan erbij. Zo vond ik ook een een 5,5 diamant hotel voor 32 euro p/n incl. Hou wel rekening met dat je borg moet betalen in sommige hotels. Zelf had ik het Wahaha hotel zat op 3,5 km van de verboden stad / tiamen plein. Veel succes met zoeken.
http://english.ctrip.com
M.vr.gr Rene
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?