Producten traceren

• Singh2033

Gechat lezers,

Onlangs was ik in India. Daar ben ik enkele producten tegengekomen, die in China worden geproduceerd/gefrabriceerd.Helaas wilde de handelaar mij niet verder helpen om de fabrikant te kunnen traceren. Hij vindt dat ik zaken met hem moet doen. Hij kan voor mij bezorgen zoveel ik wil. U begrijpt dat via deze weg, zulke producten veels te duur worden om verder op de markt te brengen. (Zelf ben ik een groentje, wil ik vooraf mededelen. Wel aantal seminars bij K.v.K. gevolgd. Maar dat is nooit voldoende.).

Nou had ik plannen om de fabrikant zelf op te zoeken, doch kom ik op een dood spoor, daar ik niet weet hoe en waar ik moet gaan zoeken.

Via K.v.K. kwam ik niet verder, dan €30,- per gesprek neer tellen (te duur voor een beginneling die nog moet verdienen of in de storm staande moet kunnen houden) en een langdradig verhaal en adviezen dat ik helemaal niet heb gevraagd en terzake nodig heb. Meneer wil gelijk een 3de en een 4de de afspraak met mij plannen.

Heeft iemand toevallig die kennis en ervaring heeft., hoe aan bepaalde producten en de fabrikant in China kan tracen? Ik denk van wel! Mag ik hun kennis en advies ook dankbaar gebruiken van maken?

Bij voorbaat mijn dank.

Singh

• Blue/Blueintern.enterpr@hotmail.com

Ja Singh,

Het is ook mij een grote vraag hoe ik aan die producten kom. Wij zitten in het zelfde schuitje! En de K.v.K. zit zijn centen te tellen. Daar schiet je niet veel mee op, dan de door hun te laten ontmoedigen. Zullen we maar samen naar toe? Samen staan we strek! Maar naar wek stad? Hong Kong, Beijing, Sanhai, of naar andere steden. Dat wordt wel een hele dure reis zonder resultaat!

Ik heb de vertouwen dat jij en natuurlijk ik ook door deskundigen geholpen worden. Volhouden!

Marianne

• Jurgen

Probeer alibaba eens

http://www.alibaba.com

• Sjong

Hello allemaal,

Jullie problemen kan ik heel goed begrijpen. China is zo groot en ver weg. Hoe en waar kunnen mensen ermee beginnen?

Ik zou jullie graag willen helpen. Omdat het bevorderen tussen China en Nederland me boeit vanwege mijn achtergrond (oorsprong uit China en woon inmiddels 12 in NL). Alleen weet ik wat voor soort producten en wat voor hulp jullie willen hebben.

Als jullie emails naar mijn gmail box sturen zal ik erop reageren. Ik ben niet vaak hier te vinden.

Met vriendelijke groet,

Sjong

• sophie

Dear,

If you need any help for sourcing, production etc in China don't hesitate to contact me. I have experience for many years especially with Dutch companies. We can arrange shipments by boat or plane and we can do quality control. We can give you full chain supply service.

I don't know for what kind of products you are looking for, but if I can't help you I can introduce you easily to specialized company's

I'm located in Guangzhou, Guangdong province. If you want to visit us we can arrange your business trip. Book a hotel for you and arrange meetings with several suppliers.

Regards

• Jixiang

Beste Singh,

Ik heb jouw bericht gelezen en ben een Chinees woon in NL, intermediair Nederland - China. Contacten met Chinese leveranciers- hulp bij import, export & transport- accomodatie & vervoer in China - ook begeleiding als tolk. Neem contact met me op of bel voor een afspraak voor de verder informatie voor jouw gewenst zaak.

Tel: 0630528711

Met vriendelijk groet,

D Yang

• william

Hallo Singh,

heb je al hulp gevonden anders wil ik dit graag aanbieden.

wij zijn een nederlands bedrijf in beijing China

met vriendelijke groet

William Kuijpers

• Lee

ik zou er graag willen werken, zoek je personeel ?

william Schreef:

——————————————————-

> Hallo Singh,

>

> heb je al hulp gevonden anders wil ik dit graag

> aanbieden.

> wij zijn een nederlands bedrijf in beijing China

>

>

> met vriendelijke groet

>

> William Kuijpers

• randy

hallo ,

ik heb bijna het zelfde probleem ik zoek een fabriek voor led onderdelen alleen lukt het me niet om direckt contact met een chineese fabriek te krijgen .

is er iemand die een fabriek weet ????

pleas help

randy

• Raymon

jullie kunnen bijvoorbeeld eens op de volgende website kijken:

Taiwan Trade

Grt,

Raymon