Hi Lianne ni hao:)
Onderstaand adres is een uitstekende plaats om te verblijven daar ik er persoonlijk bijna twee jaar gewoond heb
voordat ik ben verhuisd naar huidige woonadres in Beijing / Dongcheng op 500 meter van onderstaand adres.
Beijing Sage International Youth Hostel
Adress No. 9 Shijia Hutong Dongcheng District
Beijing
Tel. 10 65272773. vanuit nederland 0900 1751 / 0086 etc voor 3 cent per min.
Fax 10 65249098 E-mail sagayangguang@yahoo.com.cn
Men spreekt er alle moderne talen, en de kamers zijn erg schoon met het daar behorende linnen goed en
handdoeken.
Internet en T.V op de kamers ,met ook een extra ruimte voor aparte internet met vier computers.
Maaltijden kun je zelf kiezen , tussen b.v Chinees of Europa food.
Er is een extra was/droogmachine voor het geval je daar gebruik van wenst te maken.
Er zijn alle mogelijkheden voor trips in en buiten Beijing tot het reserveren van tickets voor bus en airplane.
Van af het vliegveld per shuttle bus tot Yabaolu /Chaoyangmen Nan Xiaojie is 5 min wandelen
Vanaf het centraal trein station is het 15 min wandelen.
Kosten voor taxi v.a vliegveld is ongeveer 80-90/RMB.
Je zit vlak bij een supermarkt en de Bank of China / en de China constuction bank /ATM
Je kunt er ook een fiets huren al dan niet electrisch en b.v naar het Tian, anmen square begeven.
Kortom te veel om op te noemen.,
De prijs voor een uitstekende kamer is variabel en is beslist niet duur.
De gastvrijheid is enorm goed , en regelmatig komen er agenten van het naast gelegen politie buro even een praatje maken om hun Engels een beetje op peil te houden , dit alles met een kop thee.o
Ik hoop dat ik je met deze informatie een beetje op weg heb kunnen helpen
Groet /Zaijian
Ron Beijing /DongchengB)