Nederlanders gezocht in China

• Gerard van Gemert

Gezocht in China nederlandse ondernemers bekend of aanverwant aan de bouwsector.

Voor het opzetten van een verkooppunt van milievriendelijke impregneermiddelen voor

beton, steen, hout of staal.

De opzet : Vanuit een adviserende functie op geheel zelfstandige basis de Gero producten

adviseren en aan de man brengen.

Wij zoeken daarom Nederlandse ondernemers die zelfstandig gevestigd zijn in China.

Met de instelling om op een langdurige zakelijke manier goed geld te verdienen.

De nadruk bij onze filisofie ligt in de adviserende functie, van daaruit een netwerk opbouwen

van clienten en afnemers, geen hit en run business !

Kijk eens op onze website www.geromilieutechnieken.nl en als u verder interesse heeft

horen wij graag verder van U !

• Dutch Chinese Chamber of Commerce

Geachte Meneer Gerard van Gemert,

Mijn naam is Marleen Leijdekkers van de Nederlands-Chinese Kamer van Koophandel in Beijing. Ik las uw bericht en ik heb misschien wel een leuk voorstel voor u.

Op dit moment zijn wij bezig met het zoeken naar geinteresseerden voor een bezoek aan de New Materials Fair in Handan, China. Misschien is deze fair ook iets voor u om te komen bezoeken. Op deze fair staan bedrijven die aanverwant zijn aan de bouwsector en kunnen u dus zeer waardevolle informatie verschaffen over de markt. Ook krijgt u daar zeer veel mogelijkheden tot netwerken, wat altijd van pas kan komen.

Als u meer informatie wilt over deze fair, kunt uw altijd contact met ons opnemen en zullen wij de nodige informatie verschaffen.

Met vriendelijke groet,

Marleen Leijdekkers

Foreign Affairs Department

Dutch-Chinese Chamber of Commerce

Email: business3@dccchina.com

MSN: dccchina10@hotmail.com

• Gerard vann Gemert

Geachte mevrouw Marleen Leijdekkers,

Hartelijk dank voor uw meedenken ! Echter op dit moment te vroeg ! Mocht u nederlandse ondernemers ontmoeten met ervaring in de bouwsector via mail of congressen of op een andere manier, zou ik u dankbaar zijn als u deze met mij in contact te brengen via de mail.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking.

Hoogachtend, Gerard van Gemert, Gero Milieutechnieken BV.