Ambassade Den Haag

• Hendrik de derde

Dan sta je daar dik anderhalf uur in de kou voor dat prachtige gebouw in Den Haag om een visum te scoren.

Vervolgens komt er een vriendelijke Turkse beveiliger melden dat het niet gaat lukken. Er is maar een balie open, en er staan al 30 mensen binnen.(en 40 buiten)

Je kunt een papiertje krijgen, en dan wordt je morgen met voorrang behandeld.

Stap maar weer op, en pak de trein naar Enschede.

Mijn warme gevoelens voor het Chinese volk zijn tot het nul punt gedaald!

Lees op de weg terug in de Telegraaf dat de Chinese ambassadeur heel boos is als ie met een delegatie een kwartiertje moet wachten.

(td)

• china

Ik snap je frustratie, waarom niet via een visumbureau?. Anders moet je toch nog een keer terug om je visum op te halen. Soms lukt het om het dezelfde dag te krijgen, maar vaak moet je toch een keer terug om het op te halen.

• Fengzi Marco

Jammer dat je gelijk op deze manier zo over 1,3 miljard mensen denkt, alleen maar omdat je het visum niet via de ANWB geregeld hebt. Er zit er een op de Burg. Edo Bergsmalaan.

• C&E Embassy Express

Helaas komt dat vaak voor. Ik raad mensen ook aan, zeker als men ver weg woont, het visum via mijn bedrijf te regelen. C&E Embassy Express (www.cembassyexpress.nl) regelt nu voor € 18,00 per visum (excl btw en ambassadekosten) uw visum bij de ambassade. Uw heeft dan binnen no time uw visum geregeld!

• Hendrik de vierde

Beste mensen, het gaat mij om de minachting van het individu.

Al die miljoenen Chinezen zullen daar meer last van hebben:X

Hendrikus

p.s. Visumchinaonline doet het keurig voor 16,80 ex btw!

• Fengzi Marco

Nagenoeg dezelfde prijs als de ANWB, met als voordeel dat je bij de ANWB je paspoort zelf kan afgeven en weer kan ophalen. Bij Visumchinaonline of elk ander visumburo moet je het paspoort aangetekend naar hen opsturen, waarna zij het weer aangetekend naar je terug zenden. Dus dan komt er nog eens € 14,00 bij. Voor mijn vriendin en mij ben ik € 130,00 kwijt bij de ANWB.

• hendrik de derde

Ik heb absoluut geen aandelen in visumchinaonline, maar elders goedkoper?

krijg je je geld terug!

Absoluut aan te raden dus, of u moet naast de ANWB wonen(:D

• Fengzi Marco

Ik woon nog geen 5 minuten lopen van de ANWB vandaan.