Gezocht: enquête-invullers vanuit Chinese hoek voor ons PWS!

• Denise

Voor ons profielwerkstuk doen we onderzoek naar de situatie in China en Tibet. Dit onderwerp ligt nogal gevoelig, maar we doen ons best om het van allebei de kanten te belichten, de Tibetaanse, maar zeker ook de Chinese.

Om een beetje te kunnen peilen hoe mensen erover denken, hebben we een vragenlijst opgesteld. Nu zijn er Nederlanders in overvloed, maar uit de Chinese hoek zijn er vrij weinig mensen bereid om onze vragen te beantwoorden.

Is er hier iemand die bereid is om een enquête in te vullen? Je blijft gegarandeerd anoniem, en de resultaten zullen enkel gebruikt worden voor ons profielwerkstuk.

Graag een reactie terug.

Alvast erg bedankt!

Denise

• So-Kuen

Hoi Denise,

Wat voor studie doe je? Ik kan je helpen. Ik ben een Chinees en ben recentelijk naar een Tibetaanse dorp in China geweest. Laat me even weten hoe ik je enquete kan downloaden.

So-Kuen

• Denise

So-Kuen:

Je bent een reddende engel!

Als je een mailtje stuurt naar xxniesie@hotmail.com, stuur ik je de enquête graag op.

Alvast ontzettend bedankt voor je hulp.

Denise

• MeiMei

Denise, ik woon en werk hier in Shanghai al jaren. Uiteraard ben ik bereid hier enkele enquette's in te vullen voor je, stuur maar e.e.a. op naar mijn email adres.Succes en dank!

• Denise

MeiMei:

Hartstikke bedankt dat je ons wilt helpen door onze enquête in te vullen. Ik heb alleen nog één vraagje: waar kan ik jouw e-mailadres vinden? Als je deze hier niet wil vermelden kun je mij ook altijd mailen: xxniesie@hotmail.com.

Groetjes, Denise