vliegtickets

• monique

Wat is verstandiger: nu al vliegtickets naar Beijing boeken voor juli of wachten?

Wat is voordeliger?

Wie weet de beste sites hiervoor?

Ik hoef niet per se een directe vlucht, 1 overstap is geen probleem.

Wat zijn goede vliegmaatschappijen om mee naar Beijing te vliegen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

Monique

• Besselink

Hallo Monique,

Ik ga over 3 weken naar China en ik weet niet waar je in NL woont,maar het is een stuk goedkoper om te vliegen vanaf Dusseldorf.

Dat scheelt aanzienlijk, ik vlieg vanaf Dusseldorf naar Schiphol ( vliegtijd 1 uur ), vanaf daar naar Bejing, vanaf daar vlieg ik door naar Guangzhou.

Prijs van de ticket all-in € 452,- Prijs vanaf schiphol met dezelfde vlucht zou me € 606,- hebben gekost.

Southern Chines Airlines was wel heel erg scherp met de prijzen.

Succes !

• monique

Hoe lang tevoren heb je de tickets geboekt?

Ik woon vlakbij de grens, regio Arnhem/Nijmegen, dus Dusseldorf kan goed!

De meest scherpe prijzen die ik op de sites zie die tickets aanbieden zijn van een russische maatschappij, maar daar ben ik wat huiverig voor eigenlijk.

groet, Monique

• ikke

gewoon wekelijks zoeken op klm en de ticketpagina's en dan toeslaan als de prijs gunstig is. wij vliegen voor 428 euro vanaf Antwerpen naar Shanghai in december (Antwerpen - Amsterdam per trein en dan met KLm richting Shanghai)

Zoeken op klm.be en klm.nl en dan vanaf diverse luchthavens.

• Jurgen

En ook www.kayak.com

Als je daar een accountje aanmaakt, kan je dagelijks of wekelijks een fare-alert krijgen (de prijzen voor een vlucht voor een bepaalde periode).