China Souther Airlines

• annaa

Wij gaan in februari vliegen met China Southern Airlines naar Beijing. Nu hoor en lees ik wat verschillende geluiden over de service, ruimte van de plekken (Economy) en slechte tv's. Wat is jullie ervaring??

• karine

China Southern airlines is vooral geliefd bij Chinezen dus heel veel Chinezen in de economy class, Niks mis mee maar het is toch anders dan de bezetting van een KLM toestel. De tv's bieden Engelstalige en Chinese films, soms zit er een leuke bij. Ieder z'n eigen tv. KLm heeft vaak maar één film met hangende tv's . Volgens mij op de vlucht naar Chengdu een ander toestel met wat luxere entertainment. Als je in het bezit bent van een laptop (met een accu die even mee gaat) kun je het beste zelf voor entertainment zorgen of een goed boek. Maar dat geldt voor zowel KLM als CS

• Sander

Hallo Anna,

Heb meerdere malen met CZ gevlogen, maar wel pearlklasse (dat is een klasse tussen economy en busines in). Tot nu toe alleen maar goede ervaringen.

Idd wel veel Chinezen aan boord, maar als dat een probleem is moet je jezelf natuurlijk sowieso afvragen of he wel naar China wil, want als ze er in China ergens veel van hebben dan zijn het wel chinezen ;-).

Mocht je vlucht vertraging hebben en heb je een aansluitende nationale vlucht, dan wordt je als westerling netjes opgewacht door luchthavenpersoneel die je vervolgens verder helpen.

• annaa

Hoi sander,

Ik heb geen problemen met chinezen aan boord of waar dan ook, anders zou ik natuurlijk niet naar China gaan. Hoe zijn de films in het vliegtuig? Is het alleen chinees of ook wel westerse films?

Groetjes,

Annaa