study boek naar China

• henly

Hallo is der iemand die voor my een study boek will meenemen naar china , en daar wil verzenden , het gaat een stuk sneller , het kost veel minder en het meest belangrijke is het komt aan .

het is heel makkelijk je kan overal post kantoren vinden , ik geef het aderes in chinese mee zodat ze het zo over kunnen schrijven , en de kosten een paar euro ik betaal je hier met het boek als je het mee wil nemen

ze zal er erg blij mee wezen .

Je mag het uiteraard controleren , je krijgt het aderes en telefoon number , en ga je toevallig naar Hangzhou ze will help je , met accomodatie (hostel) of naar the yellow mountains ( geweldig om te zien) ze weet een goedkope weg om er te komen , en will je er zeker bij helpen

Gr Henny

• henk1

ja, klopt dat je wat portokosten moet betalen. Maar via de post had het boek er al lang geweest. Negen dagen is naar mijn ervaring standaard voor luchtpost (soms zelfs korter) en het komt altijd aan (mijn ervaring tenminste). Wel het adres ook in karakters schrijven anders heeft de postbode er moeite mee. Dus mijn advies: snel naar het postkantoor.