Reisgenoot voor juli gezocht

• Sabine

Hoi!

Ik zou de eerste 3 weken van juli gaan stagelopen in QinDao maar dat gaat nu niet door omdat we het ziekenhuis niet in mogen i.v.m. Mexicaanse griep, Nederland staat op de risicolijst. Nu is dit blijkbaar voor mijn Luxe Annuleringsverzekering geen goede rede om niet te gaan (?!!) en komt het erop neer dat ik of mijn geld maar weggooi, of gewoon ga en er het beste van probeer te maken. Aangezien ik toch nijg naar het laatste, zoek ik een gezellig reisgenootje die ook wel wat van China wil zien! Ik zou zowieso graag naar de Chinese muur gaan en verder vind ik denk ik bijna alles wel leuk.

Het is kortdag ik weet het, maar niet geschoten is altijd mis, dus wie wil er met mij mee, of daar een tijdje met mij rondreizen? (Ik ben best gezellig :) )

Ik hoor het erg graag!

Groetjes Sabine!

• Jeremy

Ik ben zelf van 23 jun - 16 jul in china. Mijn huidige route is shanghai - xian - beijing. Ben rond 6 jul in beijing. Laat maar weten, reizen met z'n tweeen is soms wat makkelijker en ook gezelliger dan in je eentje. Mss kunnen we wel een paar dagen rond beijing reizen aangezien jij de chinese muur wilt zien.

• Sabine

Hoi!

Ik ben waarschijnlijk rond 1 July in QingDao, daar een beetje rondkijken en dan zal mijn volgende stap waarschijnlijk met de trein naar Beijing gaan zijn. Dus dat zou wel uit kunnen komen dan!

Groetjes Sabine