Vlucht Phnom Penh - Beijing

• Leicec

Hoi allemaal,

wie kan mij helpen. Ik ben op zoek naar een ticket van Phnom Penh naar Beijing.

Ik heb allerlei sites bezocht, de goedkoopste die ik kon vinden was China Southern Airlines, maar bij het boeken loop ik vast op de pagina nadat je je paspoortgegevens invult, dan staat alles ineens in het Chinees beschreven… Nu zit ik met het probleem dat ik geen Chinees spreek en ik geen idee heb wat ik daar moet invullen!

Wie weet er een (andere) site waar ik in Nederland al een ticket van Phnom Penh naar Beijing kan boeken? Ik moet dit ticket in Nederland boeken omdat ik anders geen double entry visum kan krijgen… Ik wil eind juli vliegen!

Graag hoor ik van jullie!

Groetjes Ceciel

• joop

Ook op deze site geweest?

http://www.flychinasouthern.com/index.php?lang=en

of

http://www.csair.nl/

China Southern Airlines Amsterdam

WTC Schipholtoren A6

Schiphol Boulevard 287

1118 BH Schiphol-Airport

info & sales 020 412-3120 of info@csair.nl

maar googelen kan vaak een behoorlijk prijsvoordeel opleveren. Gebruik voor Beijing ook eens Peking!

Overigens CS-Air is de enigste die direct vliegt.

met 1x overstap kun je ook terecht bij China Eastern Airlines en Air China, (dagvluchten)

Thai Airways International, Korean air (nachtvlucht)

Hoop dat het lukt anders lezen we wel weer

suc6

Joop

• Jeremy

Je kan ook ff checken op airasia om te kijken of het goedkoper is om via hun te vliegen. Dan moet je wel via Kuala lumpur gaan, maar misschien valt de prijs ook reuze mee. Voor Beijing moet je dan wel naar Tianjin vliegen. Air Asia is wel alles online te boeken.

• joop

“”Voor Beijing moet je dan wel naar Tianjin vliegen.“”"

en dan nog een half uur met de trein naar Beijing south

• Jeremy

Ik weet niet hoeveel een enkeltje phomn Penh naar Beijing is, maar als het de helft kan schelen. Het is een overweging waard.

• joop

was deze even vergeten

http://www.worldticketcenter.nl/vliegtickets €243,- incl tax

• Leicec

Bedankt voor jullie reacties!

Cheaptickets.nl is het goedkoopst! 267 euro… Beetje jammer dat je dan op internet tickets voor 71 euro gevonden hebt, die je kunt boeken als je een visum hebt! Maar goed, zal nog eens even doorzoeken. Van het weekend even boeken en mijn visum aanvragen!

Groetjes Ceciel

• Jeremy

Ik heb trouwens nog niet gehoord dat je een bewijs nodig hebt dat je het land weer in gaat als je double entry nodig hebt. Meestal is een retour china al voldoende, en zelfs dat is blijkbaar niet meer verplicht heb ik vernomen. Van wie heb je dit info?? Heb je al geprobeerd om gewoon de double visum aan te vragen en kijken of ze dit verplicht stellen??

• Leicec

Ik heb de ambassade en andere visumdiensten hierover gemaild… ze hebben echt 2 bewijzen van entry nodig… anders had ik niet zoveel moeite gedaan! Tja, beetje jammer, maar goed!

• Jeremy

Tja, mss een goedkoop airasia ticket boeken naar china en dan later beslissen. Je kan soms voor 30 euro al een enkeltje krijgen van kul naar shenzhen, hainan of vele andere plaatsen in china. En dan pas lokaal beslissen wat je gaat doen wanneer je eenmaal daar ben.