vlucht van china naar vietnam

• gw75

hoi,

als ik vanuit china door wil vliegen naar vietnam is dat dan makkelijk ter plekke te regelen? gaat dat makkelijker vanaf beijing, hong kong of shanghai? en weet iemand wat zo ongeveer de kosten zijn? is het mogelijk een goedkoop ticket te vinden?

groetjes geralda

• Jeremy

van waar naar waar in vietnam. Anders kun je ook airasia checken. . Dus china - kuala lumpur - en dan vietnam. Air asia heeftveel goedkope tarieven. Direct vanuit china is relatief duur volgens mij.

• gw75

hoi

mijn bedoeling is om naar hanoi te gaan. had gedacht dat het makkelijker zou zijn iets betaalbaars te vinden vanuit bv hong kong maar valt me beetje tegen. heb gekeken op de site van air asia en dat kan inderdaad en is niet al te duur. maar weet iemand ook hoe lang je dan onderweg bent? is dat makkelijk op elkaar aan te sluiten?

groetjes geralda

• Jeremy

Je kan toch proberen een vlucht te boeken, dan weet je het. Afhankelijk van waar je vliegt zal het minimaal een paar uur zijn. Houd een paar uur tussen twee vluchtendoor dan weet je dat je je vliegtuig gaat halen. Je moet ook een beetje zelf willen puzzelen. Iemand anders kan toch niet voor jou beslissen welke vlucht het beste schikt.

• joop

Iets betaalbaars…. ja wat kan een lezer daar nou mee.

Wat vind jij betaalbaar? Of bedoel je De prijs die ik gezien heb, heb ik er eigenlijk niet voor over.

Antwoord op je vraag…

De vlucht duur precies 2 uur

rechstreekse vluchten worden uitgevoerd door

Cathay pacific

China Southern

Dragon air

Hong Kong Airlines

Hong Kong Express Airways

Thai airways Int

Vietnam Airlines

ik zou zeggen….

even verder shoppen loont misschien wel

Alternatief zou kunnen zijn: met de trein

1e dag ‘s morgens Hong Kong (Kowloon station) to Guangzhou (East station). $17of $28

zelfde dag ‘s avonds nachtrein Guangzhou (main station) to Nanning $ 25 of $ 40

dag 2 nachttrein Nanning to Hanoi, $ 33 of $52

Alternatief voor dit stuk de bus gaat iedere morgen

suc6

joop