Dag,
Ik heb een vraag over de reis tussen beijing en xian. We willen in augustus naar china en zijn ons nu aan het orienteren. Omdat we maar drie weken hebben, willen we van te voren alles goed uitgezocht hebben.
Op internet hebben veel mensen het over de nachttrein van beijing naar xian. Aangeraden wordt op de tickets hiervoor ter plaatsen te kopen. Echter wil ik ook niet het risico lopen dat we geen ticket hebben.
Zoals ik kan zien betaal je voor een soft sleeper vanuit nederland geboekt ongeveer 70 euro. Nu zag ik op c-trip ook vliegtickets voor deze reis voor 420 yuan (dicount fare). Opzich lijkt mij dat zelf een goeie deal. We willen andere trajecten ook wel per trein doen, dus die ervaring pakken we wel mee.
Maar goed omdat ik iedereen hoor praten en schrijven over de nachttrein over dit traject, dacht ik misschien is er wel wat mis met deze aanbiedingen ofzo. Dus ik dacht ik post maar even een berichtje.
Daarnaast vroeg ik mij af zijn er nog maatschappijen waar je beter niet mee kan vliegen binnenlands?
bedankt voor jullie reactie,