Hoi Anneloes,
ben toevallig gisteravond thuis gekomen.
de hele reis is veranderd omdat mijn vriendin maar 4 dagen vrij kon krijgen en niet langer.
we zijn daarom maar 2 dagen Shanghai geweest, 1 dag in Suzhou en 1 dag naar Hangzhou geweest.
Suzhou is leuk door de kanaaltjes varen met smalle bootjes, de tuin van de nederige administrateur vond ik tegen vallen.
In Hangzhou het west lake bezocht wat prachtig was en een wandeling gemaakt door de bergen bij Longjing-dorp gemaakt met de thee terassen.
Voor de rest heb ik toen mijn vriendin weer aan het werk was ,wat kenissen en oud-collega's opgezocht,zodat mijn vakantie toch geslaagd was.
Maar de provincie Yunnan en Guilin en omstreken staan zeker nog op mijn lijstje.
Ik denk dat dit het mooiste deel van China is.
Anneloes ik wilde je toch bedanken voor de informatie.Mogelijk heb ik er de volgende keer wat aan,want 2 of 3 keer per jaar hoop ik er toch te komen.
Het is alleen jammer dat mijn vriendin erg druk heeft met haar job en dan geen vrij kan krijgen.
trouwens als heel china vrij is is het absoluut niet leuk om te reizen,volgens de krant waren er 19,3 miljoen chinezen op pad in 1 weekje.overal stervens druk ,wat ook niet leuk is.
nogmaals bedankt anneloes.
groetjes Danny