nep logeeradres???

• Lia

Hoi Hoi,

Er is nogal wat gaande met de visums. Ik heb het allemaal gelezen. Wij willen toch proberen om onder hotel boekingen uit te komen. Wij willen echt gewoon backpacken. Nu ken ik via via weer iemand die in China woont. Nu is het plan om aan hun te vragen of ze een brief voor ons willen schrijven aan de Ambassade dat wij daar op bezoek komen voor 4 wkn. Dit is natuurlijk niet waar, maar willen we alleen gebruiken om het visum te krijgen.

Wij vertrekken 10 oktober. Wij willen zeker wachten met het visum aanvragen tot na de paralimpics, na 17 sept. Daarna zo snel mogelijk een visum aan vragen. Want denken jullie, gevaarlijk spel?

Zouden we wel genoeg tijd hebben?

Mochten we geen visum kunnen krijgen willen we wel gewoon naar China vliegen om vandaaruit een ander ticket te kunnen kopen, Vietnam, Filipijnen of iets dergelijks om dan daar maar te gaan reizen.

En later dan weer terug te vliegen naar Nederland via Shanghai…wat denken jullie???

Alvast bedankt!

Gr Lia

• Marian

Gelden deze visum problemen niet alleen tijdens de OS,daarna zal het denk ik weer gewoon gaan worden

• Lia

Dat hopen wij wel, maar welke garantie heb je??? Sommige denken dat het wel eens kan blijven tot einde van het jaar. Maar we zijn positief en wachten gewoon nog even!!!

Dank je, gr Lia

• Carla

Wij hebben net ons visum gekregen. Wij hebben allemaal nepadressen gegeven, niets aan de hand. Ze controleren het echt niet. binnen 2 weken hadden we ons visum

• jeroen

Beste Lia,

Vraag je chineze vriend om een nep boeking van een hotel voor de periode dat je in China verblijft. Voor een paar euro of zelfs gratis kun je er een krijgen. Dan heb 100% zeker geen probleem om china binnen te komen.

Succes, misschien is het nu al wel makkelijker.

• Lia

Wij hebben het ook rond. Wel laten regelen via visumdienst.nl Toch makkelijk, de kans dat we naar huis moesten was erg groot. Heb ‘ nep’ boekingen gedaan via hostelword.com. Boeken en weer annuleren.

Greetz