Ben heel benieuwd of iemand ervaringen heeft met de reisorganistie die te vinden is onder www.chinatravelguide.com..
We overwegen hier een reis te boeken maar willen graag weten of dit bedrijf betrouwbaar is.
Dank
Beste Hil
Ik heb nooit gereisd met Chinatravelguide. Ik ken de site wel omdat ze er veel en goede China informatie hebben.
Ik ben wel nieuwsgierig wat voor reis je via hen wilt boeken. Vaak is het namelijk veel goedkoper om dingen zelf te organiseren en te boeken.
Reizen georganiseerd door Chinese reisorganisaties willen nogal eens wat fabrieken in hun dagprogramma hebben. Chinezen hebben nu eenmaal een andere kijk op dingen bezoeken en daginvulling dan wij.
Misschien kom je verder als je hier je reiswensen weergeeft dan zijn er vast mensen die je kunnen helpen om het zelf te boeken.
Volgens mij hoeft het zelf rondreizen niet zo'n probleem te zijn. Je zult je overnachtingen moeten aantonen dmv reservering hostel of zo, maar niemand controleert of je daar ook echt verblijft. Althans in ons geval niet ivm de aardbeving moesten wij onze route aanpassen. Wij kwamen zelfs op een ander luchthaven China binnen, maar geen haan die er naar kraaide.
Maar ik hoop met je dat het volgend jaar allemaal weer een stuk gemakkelijker zal gaan, dat maakt het reizen wel een stuk relaxter.
wij hadden de nachttrein softsleeper.. geweldig in 11u non-stop naar Xi;an voor net geen €40 pp.Gemma schreef:
>
> Wij vertrekken in de week van de spelen naar Beijing en alles
> is gelukt, we reizen zelfstandig maar hebben de treinreis van
> Beijing naar Xi'an via China trip advisor geregeld. Tot
> dusver gaat alles goed… (de visums zijn ook binnen)
>
> voor tips, mail me gerust!
>
> groetjes,
>
> Gemma
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?