reis shanghai nov 2008

• jan

Hallo Allemaal

Ik ben van voornemens om in het najaar 2008 naar shanghai te reizen

aangezien de tickers ons daar na toe brengen

ik ben nog geheel schoon met allles wat met china en Shanghai te maken heeft

graag zou ik info willen over

in wel stadsdeel dat je moet gaan zitten dit i.v.m winkels trem metro WINKELS ( vrouw), hotels welke goed zijn

waar moet je aan denken als je naar China gaat

is nov wel een goede maand om te gaan we gaan niet voor de zon of 30 gr

maar het moet ook niet regenen met bakken uit de hemel

of is er een sait waar ik dit alles kan vinden of

ook over vlieg en trein reizen omdat we ook nog een paar dagen naar peking willen

je kan mij ook emailen

alle info welkom

alvast bedankt voor genomen moeiten

groet Jan

• china

Hallo Jan

Shanghai is goed te doen in november, volgens mij is het typhoon seizoen dan wel voorbij. Ik was er een keer in december toen heb ik nog een zomerjas gekocht omdat mijn winterjas veel te warm was.

Meer info over Shanghai vind je door te googlen, Ook staat er info op www.reisinfochina.nl en dan naar Shanghai.

Er zijn ook zat Nederlandstalige reisgidsen over Shanghai en omgeving ,die zijn vaak niet eens zo heel duur.

Nanjing road is het echte centrum samen met de Bund, de hotels zullen daar echter ook wel wat duurder zijn. Via www.elong.net kun je de hotels trouwens vaak een stuk goedkoper boeken, kan alleen niet zo heel lang van tevoren.

Zelf ben ik in het Galaxy hotel geweest in het westelijk deel, net naast het centrum, helaas niet direct bij een metro maar wel redelijk centraal.

Succes en heb je nog vragen dan zien wij die wel hier.

gr ilj@

• dp

check www.reisbijbel.nl eens! veel info enzo. Winkelen kun je overal en vooral in shanghai denk ik, ben er zelf niet geweest maar in andere steden weren we al dood gegooid met winkels dus…veel plezier!!

• Jan

toe zover bedankt ,

heb nog vvel te regelen zal nog wel meer vragen hebbe tzt

oja is inentingen verplicht of aan te raden of is het onzin

ik lees het wel

gaap Jan