chinese simkaart gezocht

• china

Heeft iemand misschien nog een Chinese simkaart in de aanbieding die je toch niet meer gebruikt. Ik zou hem graag voor een klein (Hollands) prijsje over nemen,

Ik weet dat ze in China makkelijk te koop zijn maar iedere keer komt dat er niet van, vandaar mijn vraag.

gr ilj@

• ruud

Ilj@,

ik denk dat je toch het beste even naar zo'n klein winkeltje op de hoek van de straat bv moet gaan en dan heb je in een mum van tijd een simkaart die ze daar ook afgeven voor de prijs die jij wil. Ook weet je dan wat er opstaat en dat het werkt. Bij ons hebben ze het er ook ingezet en alles zo gedaan dat we er mee konden bellen nadat we zelf een telefoonnummer ter plekke hadden uitgekozen.

Ik zou het toch maar een keer doen (zorg wel dat je mobieiel simlock vrij is) of je moet steeds bellen bij de IP-winkel.

succes

• china

je hebt gelijk Ruud, ik ga het de dag van aankomst nu gewoon maar eens doen, het is gewoon handig om te hebben en om bereikbaar te zijn.

ilj@

• ABS

Hoeveel kost bellen dan met zo'n kaart naar Europa?

Want nu heb ik Orange en zou ook met mijn eigen GSM vanuit China naar Europa kunnen bellen…..

Bellen en gebeld worden - Orange

bellen binnen het land € 2,50

bellen naar NL € 2,35

gebeld worden € 1,50

Bij uitgaande en inkomende gesprekken in het buitenland, betaal je per minuut. Op deze tarieven zijn de algemene voorwaarden van Orange van toepassing. Aan deze tarieven kunnen geen rechten worden ontleend. Wijzigingen en typefouten voorbehouden.

Die tarieven vallen mij eigenlijk reuze mee.

Of kan het met zo'n simcard nog goedkoper?

Of is het voor bellen voor leden van een reisgezelschap onderling … dan is een Chinese Simcard sowieso een stuk goedkoper kan ik mij indenken.

(ik gooi mijn gedachten er zo maar even uit hoor ;) )