ik ben vanochtend geweest en met mij vele anderen. Ik stond om 08.45 uur in de rij en had bij binnenkomst nummer 21.
Tegen 10 uur was ik aan de beurt en gelukkig had ik alles in orde
Ik had natuurlijk de ingevulde formulieren (zie site ambassade)
Overzicht met daarop waar wij per dag verblijven (datum, plaats en hotelnaam+ adres)
Van 1 overnachtingsadres had ik alleen een e-mail van de eigenaar van het hostel dat hij de kamers voor ons vrij houdt, dit werd geaccepteerd.(pfff)
Verder fotocopyen van de tickets en natuurlijk een pasfoto per persoon (vastgelijmd op het formulier)
Ik had een compleet pakket per paspoort gemaakt. (natuurlijk werd ieder pakket minitieus gecontroleerd)
Het blijft even spannend, woensdag zullen wij echt weten of ze er in staan.
Let op: snelservice is 1 dag geworden, dus niet meer dezelfde dag klaar, maar een werkdag later
Let op: het kopieer apparaat doet het niet, dus zorg dat je alles in veelvoud bij je hebt
Ze zijn echt streng want menigeen ging overrichte zaken naar huis of kwam voor de tweede keer.
Als je op safe wilt spelen zorg je dat je bewijzen hebt van je overnachtingen.
+ ga op tijd, zorg dat je je visumaanvraag ruim voor je afreisdatum regelt, dan heb je nog tijd om dingen te regelen + ga 's ochtends op tijd want steeds meer mensen zijn er vroeg bij.