vliegen beijing - mongolie

• Elizabeth

Hoi allemaal,

Begin volgend jaar wil ik graag naar china en Mongolie. Ik wil graag vliegen van Beijing naar Mongolie, maar ik kan nergens vinden met welke maatschappij dit zou kunnen. Weet iemand dit? en kan ik dit online boeken? of is het beter dit terplekke te boeken? Terug ga ik met de trein dus dat zou denk ik geen probleem moeten zijn.

groetjes elizabeth

• ruud

ik weet niet waar in mongolië je moet zijn maar voor het vliegtuig is deze site goed: http://www.travelchinaguide.com/china-flights/ en met de trein terug kan je op dezelfde site misschien wel iets vinden.

ook kan je nog kijken op www.elong.com

zelf heb ik alleen ter plaatse geboekt maar toen was het geen seizoentijd (niet druk)

ruud

• joop

hoi Elizabeth

Ja , voor deze vraag moets ik even in de rommelbak graaien….

maar wel wat gevonden

Internat.vluchten gaan naar de hoofdstad Ulaanbaatar (ook wel geschreven Ulanbator) naam vliegveld chingiss khaan

Vanuit Beijing vliegen de volgende maatschappijen op deze stad (niet iedere dag)

rechtstreeks 2 ½ uur

MIAT Mongolian Airlines http://www.miat.com/

Air China

met 1 overstap vluchtduur ruim 7 uur

Korean Air

Asiana Airlines

naam vliegveld chingiss khaan

Let goed op de prijs!!!

ter orientatie ;Bij vliegwinkel.nl kost een ticket incl.alles €650,- !!!!

Nu weet je een beetje waar je moet zoeken. Zal verder wel lukken?

Anders lezxen we de voilgende vraag wel

suc6

joop

• Elizabeth

beide bedankt voor het snelle antwoorden.

Ik reis in de periode januari 2009. Is het dan mogelijk om een vlucht terplekke te boeken? En hoeveel zou ik dan kwijt zijn?

Als ik nu zou boeken dan kom ik bij bijvoorbeeld air china 200 euro uit. Kan dit nog goedkoper?

Als het 200 euro kost dan denk ik dat ik liever met de trein ga om kosten te besparen. Hoe lang doet de trein er over? En kan ik deze ook gewoon in Beijing boeken? of moet dit van te voren? De terugreis van Ulan bator wil ik in iedergeval met de trein doen.

Ik hoop dat jullie antwoord weten op al deze vragen!

groetjes elizabeth