Hoi, voor onze vakantie naar Peking, Xian, Hong Kong en Macau hebben we nog geen overnachtingen geboekt. Wie heeft er tips voor ons? Ik hoor graag jullie positieve en negatieve ervaringen mbt jullie ho(s)telovernachtingen in bovenstaande plaatsen.
In HK vond ik het Dragon hostel er wel netjes uitzien. Verder is het Salisbury YMCA een goede, maar heel ander prijskaartje. Hostel in Beijing bijv. Leo of het hostel bij het Far East hotel, Far East hotel is zelf ook goed. Ongeveer eu 30 zeg ik even uit mijn hoofd. Leuke locatie in hutong, 10 min. lopen naar metrohalte Hepingmen, is geloof ik 2 haltes van Tiananmen af.
In Beijing ben ik in Winterless geweest. Dit was goed, maar Song he, vond ik beter en veel centraler gelegen. Beide niet duur vond ik.
In Hong Kong ben ik in Park View geweest, dit is super de luxe op HK-island, maar wel buiten ‘de stad’. Excelsior is ook heel goed en luxe. Iets meer budget is YMCA international house. Hier heb ik ook goede ervaring. Is wel in Mong Kok, dus druk.
Nog een tweetal vraagjes: hebben jullie geboekt rechtstreeks bij de ho(s)tels of via een bepaalde website? Van niet alle accomodaties is de prijs even makkelijke terug te vinden. Bijv. van het Song He hotel staat het niet op de website, enige tips? We willen gewoon een nette accomodatie op een fijne locatie, maar hoeft niet luxe te zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?