Goedenmiddag,
Iedereen de beste wensen voor 2008 !! Nog iets meer dan 8 maanden en dan gaan de Olympische Spelen van start. Ben al druk bezig mijn Olympische Spelen Reis aan het voor te bereiden. Heb m'n vliegticket geboekt naar China.
Op donderdag 7 augustus 's ochtends (lokale tijd) kom ik aan op Shanghai du Pong Airport en dan wil ik eigenlijk direct door naar Beijing.
* Heb op Elong.net gekeken en zie dat er zeker 4 a 5 vluchten per uur gaan tussen Shanghai en Beijing. Is het verstandig om zo'n vlucht (a 1130 yang) nu al te boeken of ben ik veel goedkoper als ik dat bij aankomst op het vliegveld ga doen.
Tijdens de Olympische Spelen wil ik wat touristische dingen doen in en rond Beijing (oa Great Wall). Na de Olympische Spelen wil ik met de dagtrein van Beijing naar Shanghai. Het zal wel een grote drukte zijn om Beijing uit te komen maar ga er vanuit dat ik tijdens de Olympische Spelen een treinticket kan kopen.
* Kom op dinsdag avond aan in Shanghai aan en vertrek op vrijdag ochtend naar Europa. Heb dus 2 volle dagen in Shanghai. Kan iemand me informeren wat ik absoluut niet mag missen in deze stad ?
Bij voorbaat dank voor alle informatie,
Met vriendelijke groet,