china southern airlines vraag

• pio

hallo,

ivm vliegangst :) vlieg ik alleen met martinair klm of transavia maar ja nu heb ik een mooie aanbieding naar china gevonden met china southern airlines. iemand hier ervaringen mee? het is natuurlijk best ve rvliegen

• Fengzi

Volgens mij heeft vandaag of gister een vliegtuig van de klm een vliegtuig van de lufthansa geraakt.

Verder: China Southern is perfect (volgens mij tevens partner van klm)

• pio

dank je, dat is nou niet echt bevorderlijk voor mijn vliegangst zeg maar ;)

• Tony

Als je met Martinair en Transavia durft te vliegen dan is China Southern Airlines een genot.

Tony

• monique

Volgens mij hebje net op het beijing prikbord dezelfde vraag gesteld onder de naam Krali of zoiets. Daar heb ik je net op geantwoord, zie dat hier zo ongeveer hetzelfde wordt geantwoord. Gewoon doen dus! Vliegen is maar net iets minder veilig dan thuis op de bank zitten en CS is zeker goed!

• Mark

Chinese maatschappijen vliegen met modernere vliegtuigen als KLM, Martinair of Transavia, zelfs de kleintjes onder ze als Hainan of Sichuan Airlines.

• JJ

Ik vlieg al tijden met CZ airlines, en ik ben er zeer over te spreken. Vliegtuigen zijn dik in orde en van betere uitrusting en mogelijkheden voorzien dan KLM. Gewoon doen. Verder als je de avond vlucht Beiing neemt kom je automatisch in de CZ 345 terecht of je nu KLM boekt of niet ze delen deze vlucht.