Expats gezocht voor communicatieonderzoek!
Ik studeer Communicatiewetenschap aan de Universiteit van Amsterdam en ben voor mijn scriptie op zoek naar expats die naar Oost- Azië (China, Hong Kong, Macau, Taiwan, Noord & Zuid Korea, Japan en Mongolië) zijn geweest en teruggekeerd zijn, expats die momenteel in Oost- Azië werken of mensen die binnenkort worden uitgezonden naar Oost- Azië. In het onderzoek staat de communicatie tussen het hoofdkantoor en de expats centraal maar ook het functioneren van expats in Oost- Azië zal aan bod komen.
Het invullen van de vragen zal maximaal 10 tot 15 minuten van uw tijd in beslag nemen en heeft ook voor u een toegevoegde waarde. U kunt aangeven waar u tevreden mee bent en waar u ontevreden mee bent zodat uw mening kan worden gebruikt bij eventuele verbeteringen van het voorbereidingsproces. Uiteraard zal er vertrouwelijk met de gegevens worden omgegaan.
http://www2.fmg.uva.nl/comlab/surveys/Expats_vragenlijst_def.html
Mocht u andere expats of teruggekeerde expats kennen wilt u dan zo vriendelijk zijn om de link met de vragenlijst door te sturen?
Tot slot hoop ik dat u de vragenlijst zo spoedig mogelijk kunt invullen zodat ik de resultaten kan verwerken. Als u geïnteresseerd bent in de resultaten dan kunnen deze naar u worden toe gemaild.
Alvast bedankt voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Lindsay Tai-Tin-Woei
lins@lins.nl