probleem met ''bookhostel.com''

• wim en Josephine

hebben enkele weken geleden Far East youth hostel in beijing geboekt via ‘'bookhostel.com’'.

via de mails v.h. betreffende hostel krijg ik ondanks verwoede pogingen geen reaktie?! we willen nl. graag de reservering direct v.h hotel bevestigd hebben. bevestiging van bookhostel heb ik per mail ontvangen.

Tevens willen we een wijzigng van kamer regelen. dit is tot op heden niet gelukt.

iemand ervaring hiermee? en hoe op te lossen.

• joop

Hoi

Waarom wil je een bevestiging van het hotel zelf.

Ik reis al heel wat jaren door china en maak vaak gebruik van brookers, (niet van bookhostels) Als je je meld bij het hotel van je keuze met het mailtje van de brooker heb ik nog nooit problemen ondervonden.

Ik denk dat het wel goed gaat.

Zou het kunnen dat de ontvanger van je mails geen Engels kan lezen?

Waarschijnlijk heb je het zelf ook wel gevonden, maar hier nog even wat nummers van Far East

Tel. 86-10-51958811

Fax. 86-10-63018233

courtyard@vip.sohu.com

Goedkoop bellen naar china doe je voor 3 ct per min.

meer info www. spaartelecom.nl

6 uur tijdsverschil Na het weekend 7 uur

we lezen wel of het gelukt is.

suc6

joop

• ingrid

Ik had in juli hetzelfde probleem, haad ook alleen de bevestiging van bookhostel en het “hostel” zelf reageerde niet!! Uiteindelijk bleek dat niemanband in dat hostel Engels sprak en er met een vertaler via de telefoon gewerkt werd!!!

• wim en Josephine

Hoi Ingrid,

is het allemaal uiteindelijk wel ‘'goedgekomen’' daar in het Far East??

• ingrid

Ja hoor, de kamer was mooi geregeld!!!

Zorg wel dat je het adres van je hostel in het CHINEES afdrukt want daar ben ik de mist in gegaan!!! (de taxichauffeur kon het Engelse adres niet ontcijferen!!!)

• Mark

En sindsdien zwerft Ingrid met haar laptop door China, nog steeds zoekende naar haar hotel… Mijn ervaring met bookhostel.com is prima, nooit is er iets misgegaan, en nu zit ik in Chengdu in een leuk hostel dankzij hen.

• wim en Josephine

beste Ingrid en mark,

bedankt voor jullie reakties. We zijn gerustgesteld hier in Tegelen!

''by the way Mark'' leuk hostel in chengdu zeg je–> naam?

• Mark

De naam luidt Sim's Cozy Guesthouse, en momenteel zijn 15 van de 40 kamers bezet door NL'ers. Denk je in China te zijn… hoor je Nederlands om je heen. Maar voor 5 Euro p.n. hoor je eigenlijk niet te klagen. Het eten hier is trouwens voortreffelijk (en het weer eveneens).

• ruud

Wij zijn er ook van de zomer geweest en het was daar top. een geweldige service van de dames aldaar en ze kunnen je ook verder helpen met tickets en eventueel boeken van verdere vluchten/reizen. Ook hebben ze heel goede tips.

groeten,

ruud

• Remie

Hallo,

Ik wil een hostel boeken via deze site tijdens de Olympische Spelen van augustus volgend jaar. De meeste hotels zitten al vol maar volgens deze site hebben diverse hostels nog plaats!

Hoe moet ik dat inschatten? Is he betrouwbaar? Of moet ik er voor vrezen dat ik nu boek en volgend jaar voor een vol hostel sta of opeens enorm meer moet gaan betalen omdat ze zich realiseren dat ze lekker kunnen verdienen tijdens de Spelen?

Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!