Ik moet in China enkele keren lokaal vliegen.
Guangzhou-Xiamen/Xiamen-Ningbo/Ningbo-Shanghai.
Hebben jullie daar ervaring mee ?.
Hoe zijn de vliegtuigen/service etc ?.
Hoor graag jullie reacties.
Hoi Desperado
Ik heb geen belang bij vliegwinkel.nl . Krijg ook geen provisie oid, maar deze 3 tikets kun je bij hen bestellen. Bij elkaar iets meer dan €290,-
Koop je ze in China dan kost je dat €230,-
Bij elong krijg je meer korting hoe dichter je boekt voor vertrek, maar dan moet je wel thuis even oefenen op die site, want anders verdwaal je
enne… in China vliegen ze over het algemeen met vrij nieuw materiaal.
Die KLM kisten die jouw van A-dam naar Beijing brengen zijn heeeeeel wat ouder.
De laatste keer bracht KLm mij daar in een kist van 1989.
suc6
joop
Net terug van een prachtreis door een deel van China, waarbij ik ook een aantal malen lokaal vloog. De vliegtuigen zijn nieuwe Boeings en Airbussen, de luchthavens waar ik ben geweest (o.a. Guangzhou) waren eveneens nieuw, ruim en hypermodern. De service op de vliegvelden en in de toestellen is prima (in het vliegtuig meestal alleen een drankje en een koekje, bij heel korte vluchten krijg je een flesje water), de afhandeling is vlot, ook bij de securitypoortjes (zelfs op de beruchte 1 oktober, de Chinese Zwarte Zaterdag!). Zorg dat je ongeveer anderhalf uur van tevoren op het vliegveld bent. Bij al mijn vluchten vloog men op de minuut nauwkeurig. Hou bij de toiletten op het vliegveld rekening met de beruchte hurktoiletten (ze glimmen je wel tegemoet), neem als je daar niet van houdt het invalidentoilet, dat is altijd een normale wc-pot.
Het is al met al de meest comfortable manier om in China snel je bestemming te bereiken en alle tijd over te houden om daar te genieten. Duur is het zeker niet.
Goede reis.
In heel China vind je “China Airlines” winkels waar je ter plaatse een ticket kunt bestellen. Ze hebben op veel plaatsen zelfs pendel busjes rijden die vanaf de winkel naar het vliegveld rijden. Op vertoon van je ticket kun je dan gewoon instappen.
Wat iemand al aangaf in een reactie is dat hoe dichter je voor vertrek boek, hoe meer korting je krijgt.
Service is prima en de vliegtuigen idem.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?