Visum aanvragen

• Desperado

Wie kan mij vertellen hoe je dat het beste kunt doen ?.

Hoe lang van te voren moet je dit regelen ?.

Ik vertrek 30 november.

• Corrina

Zie : http://www.chinaembassy.nl/eng/ls/fhqz/t137711.htm

Succes!

• Mark

Nou, als je nu al niet weet hoe je in NL aan een visum moet komen en dat hier moet vragen, vrees ik het ergste voor je als je in China aankomt, daar is alles in Mandarijn, en spreken maar weinig mensen Engels. Pas maar op dat je er niet verdwaald!

• Pisang

Leuke opmerking weer, Mark.

Je voegt echt wat toe aan dit prikbord.

• Fengzi

Als je ver van Den haag woont, kan je het laten regelen dor het Visum Buro. Dan heb je binnen 2 weken je paspoort met visum in huis.

P.S.: Mark heeft wel een beetje gelijk. Het eerste wat je doet, als je een vakantie wilt regelen, is nagaan of je een visum nodig hebt en hoe je daar aan komt.

• Pisang

Ben het ook eens met jou, Fengzi.

Als alleen Mark dit nou eens kon verwoorden op dezelfde wijze als jou.

Nogal een verschil. Stel je voor zo'n arrogant antwoord te krijgen.

Pisang

• ron

Via het visumburo is ideaal, paspoort aangetekend opsturen met pasfoto + een aangetekende retourenvelop, zie www.visumburo.nl voor overige papieren die er bij moeten. Niet eerder dan 30 dagen voor vertrek opsturen, paspoort is binnen 1 week na versturen retour.

Ron

• Fengzi

Kortom, nog tijd genoeg.

• Peter

Ik weet niet precies waar je naartoe vliegt, maar je kunt eventueel ook een visum aan de grens kopen. Ik vlieg altijd op Hong Kong en koop mijn visum ter plekke.

• Angela

Hoi!

Een vraag die daarop aansluit, een visum van China in NL. regelen, maar daarop volgend een visum voor Vietnam? In China regelen of hier?

Gr. angela