Wie weet wat the place to be is tijdens de jaarwisseling (31 december) in Beijing? Wat is er dan te doen? Moet je naar het Tiananmen plein of naar Wangfujing? Of gewoon ergens naar een hoog gebouw om het vuurwerk te zein? Tips zijn welkom!
Ik ben er niet geheel zeker van, maar volgens mij wordt ‘onze’ jaarwisseling niet zo uitgebreid gevierd in China. Volgens mij hebben ze geen vuurwerk-spektakels zoals in Europa. Je hebt uiteraard wel het ‘chinese’ nieuwjaar, maar dat is een paar maandjes later….
Ik was vorig jaar met oud-en-nieuw in een grote chinese stad, maar dit werd daar niet gevierd. We hebben zelf maar een feestje gebouwd met een fles champagne op de hotelkamer. Mischien is er in Beijing wel wat te zien.
Gr.
Jurgen
De jaarwisseling in Beijing kan harstikke leuk zijn. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Je kan er bijvoorbeeld voor kiezen om je in expat-community te werpen en je flink te laten gaan in westerse kroegen/bars/ clubs. Er is genoeg te doen, maar daar moet je wel de stad een beetje voor kennen. Probeer een that's Beijing tijdschrift te scoren, daar staat alles in om er een leuke avond van te maken. Of kijk even op de website www.thatsbeijing.com. Volgens mij ook wel asiaxpat tegenwoordig….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?