China + strand bestemming

• Danielle

Hallo,

In juni of juli volgend jaar ga ik met school voor ongeveer 1 week naar China. Daarna wil ik nog iets van het land zien en eventueel daarna naar een strand bestemming. Zelf zat ik te denken aan Vietnam maar ik zag dat het vrij duur is om daar naar toe te vliegen.

Heeft iemand misschien een goed idee?

• Ruud

Probeer eens Sanya in china. Het wrodt wel het haway van china genoemd. Ik ben er geweest en vond het prachtig. lange stranden, schone zee en niet echt touristisch.

Als je nog iets van china wilt zien raad ik je verder guiling (karst gebergte) of yunnan (stenen woud) aan. Verder kun je eens op JuiZaiGou zoeken in sichuen province.

Suc6

Ruud uit Wuxi (china)Danielle schreef:

>

> Hallo,

>

> In juni of juli volgend jaar ga ik met school voor ongeveer 1

> week naar China. Daarna wil ik nog iets van het land zien en

> eventueel daarna naar een strand bestemming. Zelf zat ik te

> denken aan Vietnam maar ik zag dat het vrij duur is om daar

> naar toe te vliegen.

>

> Heeft iemand misschien een goed idee?

• Nina

Hoi, ik weet niet of je met school naar Peking gaat. Dan zou je Qingdao kunnen overwegen. Maar verwacht geen prachtige witte stranden met palmbomen! Nou heb ik maar 1 strand gezien, er zijn er meer en ook wel mooiere dan wat ik heb gezien denk ik. Qingdao is iets van 7 uur met de trein vanuit Peking.

• walter

Danielle,

Mocht je toch overwegen om naar qingdao te gaan( wat ik kan aanbevelen, leuke stad) Dan zou iets verderop Weihai een leuke bestemming kunnen zijn om daarna eventueel even naar dalian te gaan.

Laat even weten als je naar weihai komt dan kunnen we ergens een hapje gaan eten.

Walter