Chengdu & Leshan

• Mark

Behalve het Panda Research Centrum en het Boedhabeeld(Leshan), wat mag je absoluut niet missen als je 5 dagen te besteden hebt in Chengdu e.o.(laatste week oktober)?

• ruud

De Emei Shan. Het mooiste is om zo veel als mogelijk is er te lopen en als je meer dan een dag ga,(beslist doen) bewaar dan je entreekaart voor de volgende dag en laat het zien als bewijs van betaling!! Anders wordt het erg duur, zonde.

have fun, geen spijt van, zie http://www.teddybear.com.cn/ hier hebben wij overnacht 2 maanden geleden, vraag naar Andy.

groet,

Ruud

• Mark

In Shaanxi ben ik Hua Shan al opgeweest (nog steeds zere knieën van…), ik had meer zoiets als bijzondere architectuur, musea, restaurants en/of theater in gedachten.

• ruud

ook voor een openluchttheater moet je naar die plaats gaan waar ik het adres van heb opgegeven, wij hadden via hen kaartjes en hadden een hele mooie voorstelling in de open lucht met water en bergen op de achtergrond. Zo een mooie avond dat ze het volgens ons nergens konden overtreffen. Ook hier had Andy kaarten geregeld (met korting) en ons gebracht.

Het is vlakbij Leshan trouwens……

• Mark

Hier ga ik dan 2 dagen heen, bedankt voor de tip! Goede website trouwens.

• ruud

Graag gedaan Mark, en die website is inderdaad goed, vonden wij ook.Veel plezier daar.

Ruud