China kenner 2007

  • China kenner

    Welke Nederlandse ondernemer kent China het best?

    Kennis van land en cultuur verhoogt de kans op succesvol zakendoen in den vreemde. Ondernemen.in geeft u de gelegenheid uw kennis, in dit geval over China, te testen.

    De voorronde vindt plaats via Internet.

    Tijdens het symposium Ondernemen in China, op 11 september 2007, zullen de drie beste deelnemers uit de voorronde rechtstreeks de strijd met elkaar aan.

    Daarnaast worden onder alle deelnemers, ongeacht het behaalde resultaat, drie gratis entrees voor het symposium Ondernemen in China verloot.

    Deelname staat open voor alle Nederlandse en Vlaamse ondernemers en medewerkers van bedrijven die zakelijk actief zijn in China of dat overwegen te worden. Partners, medewerkers en associates van Ondernemen.in en bij de organisatie van het symposium betrokken bedrijven zijn uitgesloten van deelname. Bent u geboren in China of heeft u een Chinees paspoort test dan gerust uw kennis, maar de titel Chinakenner 2007 is niet voor u bedoeld.

    De prijsvraag bestaat uit 25 meerkeuzevragen die te maken hebben met China in de breedste zin van het woord; geografisch, cultureel, historisch, gastronomisch, het zakendoen in China etc. Alle onderwerpen die tijdens een zakenlunch of -diner aan de orde zouden kunnen komen.

    Deelname via internet sluit op 1 september 2007. Finalisten en prijswinnaars ontvangen bericht in de eerste week van september. Direct nadat u het formulier heeft verzonden verschijnt uw resultaat op het scherm. De vragen zijn moeilijk, u bent dus zeker niet kansloos indien u niet de volle score heeft behaald.

    http://www.ondernemen.in/ChinaKenner07

  • Peter

    Pff, wel moeilijk zeg. Ik dacht dat ik wel wat van China wist. 19 goed, valt tegen

  • Jurgen

    Ik maar 16…. :(

  • xiao_xiong_mao

    20 ;)

    Pas op bij vragen met drie rondjes,

    eenmaal 1 aangeklikt krijg je die niet meer gedeselecteerd..

  • chinarootsenreizen

    bleef ook bij 16 steken, toch nog wat harder studeren

  • Kimsoon

    Woow zijn toch best wel moeilijke vragen!

    Heb ook maar een score van 16 punten kunnen behalen.

  • Fengzi

    Aan het eind werden de vragen wat lastiger. 19 goed.

  • Mark

    20 (ershí)

  • evert

    hallo iedereen,

    ik kan de pagina niet berijken, is het mogelijk dat deze geblokkeerd is,

    met vriendelijke groet evert

  • evert

    hallo iedereen,

    het is me vandaag wel gelukt

    ik had 19 vragen goed,

    groeten evert