binnenlande vliegtickets

• Hans

Hoi,

Mijn vriendin en ik gaan eind maart naar Beijing met Finnair.

In Beijing willen we dan vliegtickets kopen naar Nanning.

In Nederland zijn de tickets behoorlijk duur;daarom willen we dat in Beijing doen.

Moeten we daarvoor in de grote hotels zijn ?

Wordt er ook korting gegeven?

Heeft er iemand tips voor ons?

Alvast bedankt.

Hans

• evert van den bor

Hoi hans,

Tickets kan je gewoon hier regelen, op het vliegveld, ticketburo's of inderdaad de grote hotels.

Het is hier erg efficient geregeld en binnen een paar uur kan je vliegen, heb zelf nooit problemen gehad met het regelen van een ticket waardan ook hier. erg simpel en veel goedkoper dan in bijvoorbeeld nederland.

groeten evert,

als je nog vragen hebt hoor ik het wel

• john

In elke stad in China staan op elke hoek “proppers” die flighers uitdelen met de meest gangbare binnenlandse vluchten en prijzen.

Je kunt overal boeken. Voor Chineze begrippen is vliegen relatief erg duur. Maar het is goedkoper dan hier boeken.

Grt.

• Hans

Hoi Evert,

Hartstikke bedankt voor je reaktie;we zullen eens wat rondkijken in Beijing.

Een ticket hier kopen van Beijing naar Nanning kost ongeveer 300 Euro.;van Southern Airlines.

Nogmaals bedankt.

Hans

• Hans

Hoi John

Nou met jouw tips en met die van Evert moet 't zeker te doen zijn.

Hartstikke bedankt.

Hans

• Jacques

Mijn vriendin heeft vanmorgen een ticket Beijing-Kunming voor zaterdag midden op de dag voor 950RMB dus ongeveer 95 euro… en dat was al een hoge prijs.

Nanning is ongeveer evenver, dus voor onder 1000RMB moet wel lukken!

JP

• Hans

Hoi Jacques

Ja dat is erg goedkoop;een enkele vlucht Beijing-Nanning van China Southern

kost ‘normaal’ al 198 Euro.

We zullen eens informeren in Beijing;zal wel lukken om een goedkoper ticket te kunnen kopen.

Bedankt

Hans