tattoo

• Anika

Is er iemand die wel eens een tattoo heeft laten zetten in China? Hoe zijn je ervaringen hiermee? Wat koste het? Nog tips?

• pim

Anika,

Waarom daar, zin in geelzucht of een andere virus aandoening?

Pim

• Anika

Jij bent ook de vriendelijkste, of niet?

• robert

beste anika

als je van plan bent je eigen naam in het chinees te laten zetten zijn dat wel 3 tekens en een teken uit het dierenriem kan mits je varken of aap bent want dan loop je echt voor aap! veel geluk en wijsheid in het jaar van de aap

robert

• Alex

Ik denk dat pim je alleen wil waarschuwen en dat is volkomen terecht…

Het is op zijn zachtst gezegd niet heel erg verstandig om daar een tattoo te laten zetten, zoals je waarschijnlijk zelf ook wel kunt bedenken.

Groeten,

Alex

• pim

Anika,

Ja het was vrij direct maar kijk wat Alex schrijft.

In Nederland kun je al geelzucht oplopen (ik heb een vvorbeeld in mijn directe omgeving).

Ik gun je dit niet, wel wijsheid.

Pim

• ward

Beste Anika,

Om toch maar op je vraag te antwoorden: ik heb wat vrienden die in Beijing in de tattoo-shop in Sanlitun Nan Lu een tattoo hebben laten zetten en die waren allemaal tevreden. Bij de meeste is - voor zover ik weet - geen hepatitis, hiv of geelzucht gevonden :)

Groeten,

Ward

• Peter

Een oud Canadese collega van me, heeft een maand geleden nog een tattoo in China laten zetten. Hij is er zeer over te spreken.

• Walter

Een oud collega van mij heeft inmiddels acht(!) tattoos laten zetten hier in Beijing.Persoonlijk vind ik ze absoluut niet mooi(kwestie van smaak..),maar hij is er erg tevreden over en ik heb uiteraard niks over geelzucht,etc gehoord.

Ik hou niet van tattoos maar ik kan best begrijpen dat iemand ze mooi vindt en ik denk dat je best hier in china tattoos kan laten zetten.