Jeetje ik begrijp het niet hoor….triple doet een poging JUIST chinezen beter te begrijpen, in te leven in hun cultuur, hij wilt ze juist leren kennen….maar wat een aversie zie ik hier…waarom???waar zijn jullie bang voor???Als je iemand niet kent, is het toch enigzins logisch dat diegene vaag is voor jou??je zult bij een onbekende heus niet zeggen:leuke mensen!….En dan noch, wil je mensen met vooroordelen niet graaaag laten zien, dat ze het bij het verkeerde eind hebben?? (wat overigens nu dus NIET gebeurd) ….en dan het niveau gaan afkraken(het niveau is hier trouwens zeker niet hoger dan menig ander sites maar goed)…zo van: wij zijn beter??die instelling vind ik bij voorbaat al lager niveau, lezen jullie het bericht van eva nog eens, die heeft het misschien iets beter geformuleerd (maar ja, blijkbaar willlen jullie geprikkeld worden, aangezien jullie alleen reageren op de prikkelende teksten van triple)…triple misschien toch ergens anders proberen?MIJN EERSTE indruk is in iedergeval dat de mensen hier niet zo vriendelijk zijn….noch gevoel voor humor hebben…