Chinees inbreng gezocht

• TripleX

Hallo We (ik) mis op het forum van FunX nog inbreng van chinezen. Het funx forum wordt bezocht door allerlei allochtonen je kan het zo gek nog niet bedenken alleen chinezen zijn nog niet aanwezig. So move your ass down there www.funx.fm

• TripleX

Na enig inzicht te hebben gekregen in de chinese geest Laat ik hierbij mijn oproep aan chinezen om deel te nemen aan het funx forum vallen …Jullie zijn nog niet geschikt om deel te nemen Misschien over 3 generaties !

• Edwin

tjonge, wat ben jij een enorme l*ser zeg!

• TripleX

He he heb ik eindelijk eens respons;…..Wauw wat een diepgang Edwin ! ik ben echt onder de indruk en uit de veld geslagen NOT. Sukkel AUB Nederlanders Zwijgen. Laat de chinezen aan het woord (oorverdovende stilte) !

• Edwin

heb je eigenlijk door dat je enorm racistisch en beledigend bezig bent!? en je kent die mensen niet eens!!

of heb ik iets gemist dat allochtonen wel mogen discrimineren?

• TripleX

Racistisch ? Waarom ? omdat ik heb ze uitgemaakt voor Vaag dat vindt ik niet racistisch. En dan zeg je nog dat ik ze niet ken. En daar is het me dus juist om te doen Ik wil ze leren kennen. Maar ik besef dat ik het totaal verkeert heb aangepakt na het lezen van de verhalen over chinezen ama’s het boek van Yvonne Oudhoorn. Je moet juist eerst een vriendelijke sfeer scheppen, men moet eerst het vermoeden hebben dat je vriend voor leven bent Voordat men (chinezen) naar buiten treed naar je en zo zijn er nog meer culturele trekjes die er pas uitslijten na een paar generaties. Luister Mannetje jij bent vermoedelijk een Nederlander want je gaf geen Confucianistisch antwoord en als je het verloop v.d topic had gelezen had je begrepen dat ik dus niet zit te wachten op Nederlanders die het voor hen opnemen Vandaar dat ik zo gemeen reageer ik wordt dat zat. Ik wil chinezen kennen Ja en ik heb geen slechte bedoelingen Juist Goede

• Edwin

tja wie leer je wel kennen door een vijandige sfeer te scheppen?

leuke vrienden zul jij dan hebben :Z

eneh als je echt chinezen en hun cultuur wilt leren kennen, dan pak je toch een vliegtuig naar china :+

• TripleX

tja wie leer je wel kennen door een vijandige sfeer te scheppen?

leuke vrienden zul jij dan hebben

eneh als je echt chinezen en hun cultuur wilt leren kennen, dan pak je toch een vliegtuig naar china

Goh wat een gevat antwoord van je Edwintje. Daarom heb ik dus mijn uitnodiging aan het adres van chinezen afgezwakt Omdat ze op het funx forum dus te maken krijgen met figuren zoals mij. En een vijandige stemming Daar moet je tegen bestaand zijn op funx Forum Surinamers, Turken, Marokkanen, Nederlanders, Hongaren, Italianen, Serviërs, kroatiers, Hindoestaan, Moslims, katholieken,atheïsten enz je kan het zo gek niet bedenken die elkaar soms onderling kraken maar ook vriendschap sluiten. Daarom ook dus die opmerking over 3 generaties verder. De huidige generatie NL chinezen kan dat denk ik nog niet. Ze gaan niet eens fatsoenlijk in verzet tegen mijn woorden Nee daar moeten de Nederlanders ze mee helpen. En wat is dat voor onzin om chinezen te kennen moet ik een vliegtuig maar pakken naar china. Dat onderschrijft mijn hele Topic vanaf het begin ventje Begin te lezen !

• Burç

En nu kappen met al dat gelul TEGEN tripleX. Hij nodigt Chinezen uit op het funXforum omdat we die daar dus niet hebben. Als er geen Chinezen reageren… jammer dan. Maar ga AJB niet als niet-chinees zeggen dat ie racistisch is omdat ie wilt horen wat de chinezen denken over bepaalde onderwerpen die we op het funX forum behandelen.TripleX schreef:

>

>

• Edwin

tsts, eerst iemand tegen zijn schenen trappen en dan zeggen dat het je spijt :Z

trouwens afgezien van je beledigende opmerking jegens chinezen, ben je ook behoorlijk denigrerend ten op zichte van nederlanders. in dat land woon je, en je hebt dus klaarblijkelijk die cultuur nog niet eens door. dus laat staan dat je ooit iets van de chinese cultuur zult begrijpen.

overigens verdedig ik niemand, ik stoor me slechts aan jouw discriminerende opmerkingen. en dat blijven ze, hou je het ook wendt of keert…