chinese tv

• john

hallo,

mijn vrouw is vanuit china en wij willen een sataliet schotel en ontvanger zodat zij kunt chinese tv programs bekijken.

ja……ik kan naar die winkel gaan maar ik heb er geen evaring mee dus ben ik niet in staat om te weten als een verkoper mij goed advies geeft of gewoon rotzooi verkoopt.

als er zijn mensen dat hebben een schotel en die zijn tevreden met het result wil ik graag horen wat voor type dat ze hebben.

alvast bedankt

john

• Alex

Hoi John,

Je kunt ook overwegen om een decoder te nemen. Bijvoorbeeld bij UPC, of Casema, afhankelijk van waar je woont. Je hebt het basispakket voor ongeveer 17 euro, als ik me niet vergis en daarvoor krijg je een stuk of 50 extra zenders, waaronder PCNE uit Hong Kong. Wil je ook TVBS, dan betaal je 10 of 15 euro per maand extra. CCTV9 is via internet te ontvangen. wellicht is dit een goedkopere oplossing dan een schotel.

Succes,

Alex

• david

Hi,

kijk eens bij geledraak.nl bij de sectie tv/radio. Daar staat alle info over de zenders die in NL zijn te ontvangen met welke schotel/receiver je waar voor nodig hebt, wat het kost etc.

Voor een 500 euro heb je een goede schotel en receiver en kan je gratis PCNE ontvangen. Voor TVBS moet je zowiezo betalen. Daarnaast nog 10-tallen (zo niet honderdtallen) andere kanalen.

Mijns inziens goedkoper dan een abo. bij UPC /Casema.

• Chris

Als je in het gebied van Casema woont is het zeker het overwegen waard.

Want bij Casema zijn de kosten namelijk als volgt:

TVBS-E - € 26,75 p.m.

TVBS-E is een wereldwijde zender, speciaal voor Chinese bevolkingsgroepen in het buitenland. De programmering bestaat uit nieuws, films, soaps, muziekshows en kinderprogramma’s. TVBS-E zendt 24 uur per dag uit.

TVBS-E en Phoenix-CNE - € 30,75 p.m.

Met TVBS-E en Phoenix-CNE kunt u dagelijks optimaal genieten van twee Chinese zenders. Phoenix-CNE biedt een breed scala aan programma’s van nieuws, films, series en specifieke Europese programma’s in het Mandarijn en Cantonees. Phoenix-CNE zendt 24 uur per dag uit.

Pffff, zakkenklopperij voor één of twee flutzenders.