Wie wil er in The PR Of China investeren

• evert van den bor

Dear sirs,

Wie wil er in The people republic of China Investeren. ?????????

Wij zijn 2 Nederlanders die een bedrijf willen opstarten in China.

Daarvoor zoeken wij 1 of 2 investeerders die ons daarvoor de gelegenheid bieden.

Het bedrijf dat wij willen opstarten willen wij graag toelichten, maar om concurrentie te voorkomen willen wij onze plannen alleen toelichten aan serieuze kandidaten.

Dus bij deze iedereen die de slag niet wil missen wij zoeken partners.

Wij zijn 2 Nederlandse jongens die weten wat er speeld in de aziatische wereld en willen daar graag (mis)bruik van maken.

Wij hebben vergevorderde plannen om de Chinese markt te veroveren maar ons ontbreekt een (klein) start kapitaal.

Dus dit bericht is gericht aan iedereen die een gok wil wagen op DE GROEIMARKT VAN DE WERELD “China” .

Wij hopen op zeer korte termijn contact met u te krijgen, in afwachting daar van blijven wij doorgaan met onze plannen.

Wees niet te laat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Met vriendelijke groet,

Evert van den Bor,

• david

Nog wel benieuwd met welk product je China wil verovereren?

• Alex

Evert, misschien kun je iets meer over jezelf vertellen voordat je mensen vraagt in je te investeren. Dus, wat wil je globaal gaan doen in China? Waarom ben jij daarvoor geschikt? Wat voor investeringen wil je gaan doen? Hoeveel geld heb je nodig? Hoeveel geld investeer je zelf? Hoe groot is het risico voor de investeerders? Wat krijgen de investeerders terug voor hun investeringen? Ik denk dat zonder deze informatie er weinig mensen zullen reageren….

Veel succes,

Alex

• Walter

Niet alleen het gebrek aan informatie vind ik een beetje vreemd,maar ook de zin “weten wat er speelt in de aziatische wereld en willen daar graag(mis)bruik van maken…”

Sorry,maar nu ben ik dus echt benieuwd wat jullie willen gaan doen!Al wacht ik nog even met investeren….

• Danny

't zal wel weer Herbalife of een ander (in China reeds eerder geflopt en inmiddels verboden) piramideachtige verkoop systeem zijn.

• Walter

Toch niet Amway?Dat kennen ze al een tijdje in China!